6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    flemishjack

airport expres

Hallo dames en heren,

Ik heb mij enkele uren geleden een airport express aangeschaft!
    Maar….Ik krijg maar geen verbinding met mijn Macbook?Ik heb de nieuwe Lion versie staan en mijn itunes is ook upgedate!
    Ik wil de airport enkel gebruiken in mijn bestaand netwerk voor de overdracht van mijn laptop naar mijn stereo installatie.

Wat normaal gemakkelijk zou moeten zijn,is dit voor mij blijkbaar niet?Ik heb nochthans de handleiding gevolgd!!
    Wie kan mij dringend helpen???Ik wordt onnozel van het zoeken en proberen!!

Groeten,
    Stefaan

Bijdrager
    Froggle

Wat heb je nu dan precies gedaan? Beetje moeilijk om te traceren wat het probleem is als je alleen maar verteld dat je een probleem hebt en dat je veel geprobeerd hebt.

Bijdrager
    flemishjack

@ Froggle,

Zoals in de handleiding staat eerst de nodige kabeltjes op de airport aansluiten(kabel naar stereo)
    Dan in het stopcontact geplaatst en dan de configuratie gedaan!Eerst vond mijn laptop de airport,maar kon niet verbinden,dan heb ik de verbinding verbroken en opnieuw willen zoeken,maar nu vindt mijn Macbook de airport totaal niet meer???

Heb dan een reset uitgevoerd terwijl hij in het stopcontact zat en dit heeft ook niks opgeleverd?!

Bijdrager
    flemishjack

YES!!!!!!

Probleemje opgelost!!
    Had even een “blond” momentje!Had een klein foutje in mijn draadloos wachtwoord!
    En zo flipte alles,nu als dit voorvalt kun je het ook nergens achterhalen…

En door opnieuw te proberen heb ik het kunnen oplossen,mss een tip voor de ontwikkelaars dat ze deze ergens integreren in een foutmeldingslijstje?

Ik ben alvast terug een gelukkig man!!

Bijdrager
    flemishjack

Nu een volgend probleem!
    Als ik mijn laptop uitschakel en terug inschakel geeft mijn laptop geen verbinding meer met mijn airport??

Iemand een tip om een stabiele verbinding te hebben??

Bijdrager
    koenvisser

Systeemvoorkeuren -> Energiestand -> “schakel sluimerstand uit voor netwerktoegang”

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.