7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    superrick

Airport en DSL

Wij willen hier op kantoor graag overstappen naar office DSL van KPN. Nu is mijn vraag of er naast de al reeds aanwezige airport extreme base station, er ook nog een extra dsl modem geplaatst dient te worden, of kan het basestation al wat dat dsl modem ook kan?

kpn schrijft de volgende eisen voor:
    Vereisten modem
    Om naar behoren te werken dient een DSL modem te voldoen aan bepaalde standaarden, dat zijn de volgende:

PPPoA of PPTP-to-PPPoA relay (vpi/vci 2/32, vc-mux)
      Voor het wachtwoord is PAP vereist
      Office DSL in combinatie met een analoge telefoonlijn van KPN: ITU-T G 992.1 annex a (G-dmt)
      Office DSL in combinatie met ISDN telefoonlijn van KPN: ETSI TS 101 388[/list:u:607849b9df]

Mocht de basestation voldoen, is er dan ook iemand die een dergelijke opstelling heeft lopen?

Bijdrager
      Tomaat

nee..een xDSL modem is vereist:)

Bijdrager
      Evert

Dat ligt er natuurlijk aan of je een extreme basestation met ingebouwde DSL modem hebt.
      Zoniet dan heb je idd een DSL modem nodig…

E.

Bijdrager
      superrick

weet ik veel, ik heb een xtreme base station met ext antenne poort met wan en lan poort.

Bijdrager
      Evert

Als er een extrene antenne poort op zit dan heeft ie idd een interne DSL modem..

E.

Bijdrager
      superrick

dus dan kan ik tegen meneer KPN zeggen dat ik die van hem niet nodig heb???

Bijdrager
      Evert

Excuses, ik heb de vorige postings gedaan voordat ik m’n eerste kop koffie heb gedaan en ze zijn dus helemaal FOUT!
      De ingebouwde modem is dus een analoge modem en geen DSL.
      Mijn excuses..

E.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.