3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    cokie

Airport blijft zoeken

Hoi,

ik heb sinds vorige week de nieuwe macbook pro, ZALIG machine:)

Nu ik heb al een paar keer gehad dat mijn airport blijft zoeken. Wanneer ik safari opstart lukt het soms niet onmiddellijk en wanneer ik bovenaan de statusbalk op het airport tekentje klik, dan vindt hij wel de netwerken en maakt hij verbinding, maar hij blijft zoeken. Dan schakel ik hem uit en weer in en het is oké, kan je niet ergens instellen dat hij enkel je eigen netwerk zoekt? Zoals nu, ik zit hier nu te posten op macosx.nl en wanneer ik op het airport teken klikt is het “mac zoekcirceltje” nog bezig met draaien??

Grt

Bijdrager
    Hansi2124

Je kan bovenin “Open Netwerkvoorkeuren” aanklikken. Klik in dat scherm vervolgens “Geavanceerd” en zet daar jouw netwerk in als Voorkeursnetwerk. Klaar.
    Overigens gaat hij elke keer als je dat icoontje bovenin aanklikt zoeken. Dat is niet vreemd.

Bijdrager
    jabesse

Klikken erop is de opdracht geven om te zoeken. Overigens verbreekt hij daarbij een eventuele verbinding niet.
    Leuk extraatje: Hou Alt ingedrukt als je er op klikt, en je krijgt (naast het zoeken) meer info over de huidige verbinding (zoals snelheid en kwaliteit).

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.