11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Koetjesreep

Airport 7.4.1 update geeft fout bij TimeMachine [Opgelost]

Ik heb vandaag mijn 2 routers geupdated naar de nieuwe firmware zodat ik via mobileme mijn bestanden kan benaderen.
    Echter geeft Timemachine nu een fout aan, zie screenshot.
    Weet iemand wat het probleem opeens is?

Bijdrager
    Yaris

Een wat grotere schermafdruk enkel van de foutmelding zou handig zijn. Dit is het Show je desktop-topic niet.

Bijdrager
    Koetjesreep

Sleep het plaatje eens in je adresbalk ow machtige apple gebruiker. :sealed:

Ps, ik vraag dit dus aan mensen die wel de basishandelingen van een mac begrijpen :)

Bijdrager
    bartjo

Even voor de luie mensen, er staat:

Time Machine fout
    Het reservekopievolume heeft niet de structuur ‘Mac OS uitgebreid (journaled)’, terwijl dit wel is vereist.

Open systeemvoorkeuren en kies ‘Time Machine’ om een ander volume te selecteren.

Het is een formatie fout. Bij het installeren van Mac OS kan je harde schijf in FAT32, NTFS of dus de Mac OS versies (Journaled en niet Journaled) gekozen worden. Ik denk dat bij het updaten door een fout of door jou de Time Capsule of een andere HDD een ander formaat geselecteerd is. Het kan natuurlijk ook gewoon een aanpassing van Apple zijn, dat je eerdere formatie wel kon en nu niet:D

Bijdrager
    Koetjesreep

Ik heb het opgelost :D .
    Hiervoor deed ik Time Machine met een firewire kabel, dit ging perfect met journaled aan.
    Echter als ik hem via usb in mijn extreme stop, kreeg ik deze melding.
    Door even opnieuw de schijf voor TimeMachine te selecteren werkt alles weer:)

Alleen bij het verwijderen van de oude TimeMachine map, viel mijn extreme plots uit en herstarte hij weer na een paar keer het gele knipperlampje te hebben gegeven.

Bijdrager
    Yaris
    ”Koetjesreep”

Ps, ik vraag dit dus aan mensen die wel de basishandelingen van een mac begrijpen.

Had dat dan ineens gezegd.

Bijdrager
    Koetjesreep

Ik zei het ook ineens. Floep, ineens zei ik het, in het bericht onder u! :)

Bijdrager
    Oppie
    ”Koetjesreep”

Sleep het plaatje eens in je adresbalk ow machtige apple gebruiker. :sealed:
    Ps, ik vraag dit dus aan mensen die wel de basishandelingen van een mac begrijpen :)

Loop je Yaris hier een beetje te beledigen, stuk koe?:evil:
    De bedoeling is dat je gewoon zo’n venster in de tekst plakt, zoals bv hier: klik
    Niks geen gesleep en gewacht op jouw freaking desktop…

Bijdrager
    Koetjesreep

Hahahaha:D

Sorry opa :(, ik zal me gedragen!

Bijdrager
    Oppie

:bigsmile:

Bijdrager
    corneeltje

Is dat een getunede desktop? Cool! 8)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.