9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Aleyna

Airport

had vragen wie kan me helpen ik kon eerst wel draadloos airporten maar nu gaat het niet meer dus wie kan me helpen

Bijdrager
    Cars

Start je Airport eens opnieuw op, misschien helpt dat…

Bijdrager
    Vesper

Toch moeilijk om niet eerst te gaan zitten zagen op je ongelofelijk ***** taalgebruik. Spreek eens Nederlands? En schrijf zinnen die zinnen zijn. Je weet wel, met leestekens en hoofdletters enzo.

Verder: welk systeem en welke router gebruik je? Heb je misschien wat veranderd zodat het niet meer werkt? Router resetten kan helpen.

Bijdrager
    AppelJuice

volgens mij had je dit ook als eens eerder gevraagd
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=1418250&highlight=#1418250

Bijdrager
    Aleyna

bij router staat er niks bij mij ik gebruik mac os x versie 10.4.9

Bijdrager
    Vesper

Hoe bedoel je bij router staat er niets? Kan je dan ergens op router klikken misschien?
    Je moet dus zeggen welke router je gebruikt. Dat is een bakje met lampjes op, een stroomkabel en een netwerkkabel. Je internet gaat er in en komt er terug uit. Haha, wat een uitleg.
    Probeer dus eens die router te resetten dmv het BOEKJE alias HANDLEIDING. En kom dan eens terug.

Bijdrager
    KingAchille

Lees dit maar eens door…
    Mvg,

Bijdrager
    Vesper

Haha, :lol: Dit is inderdaad echt een uiting van nul respect voor de Nederlandse taal.

Bijdrager
    eubank
    ”Aleyna”

had vragen wie kan me helpen ik kon eerst wel draadloos airporten maar nu gaat het niet meer dus wie kan me helpen

Een heleboel mensen kunnen je helpen als ze iets meer informatie van je zouden krijgen want dit is wel heel erg summier en dus best wel lastig om een antwoord te geven ik hoop dat je iets specifieker kan zijn zodat je mensen ook de kans geeft een gericht antwoord te geven punt

maar even serieus, welke stappen heb je tot zover ondernomen om je airport weer operationeel te krijgen? Heb je je Airport al gereset. Krijg je helemaal geen verbinding met je airport of werkt alleen internet niet? Heb je geprobeerd een ander kanaal in te stellen?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.