5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Aleyna

Airport

tijdje geleden kon ik wel op airport maar nu niet meer het kan wel verbinden word gemaakt met airport maar als ik op internet druk dan staat er dat geen verbinding heeft kan iemand mij helpen of is het mogelijk om nieuwe airport te downloaden dan dat ie het weer gaat

Bijdrager
    Quaint

Haha, en dit moet iemand begrijpen?

Bijdrager
    Yaris

Anders gezegd:

Een tijdje geleden werkte AirPort wel maar nu niet meer. De Mac maakt wel verbinding met AirPort maar als ik op Internet wil krijg ik de melding dat er geen verbinding is. Kan iemand mij helpen? Is het mogelijk om AirPort opnieuw te installeren zodat het dan weer wel werkt?

Bijdrager
    tiny

LOL Yaris, je zou lekker kunnen bijverdienen als tolk/vertaler. Soms hard nodig hier. Tnx :wink:

De moraal van deze reactie: schrijf correct en helder Nederlands en je wordt beter geholpen…

Bijdrager
    Stadsman

Als je wel verbinding kunt maken met Airport en je hebt geen internet verbinding dan is er waarschijnlijk iets mis met je router of met je ISP. Probeer eerst je Mac via een ethernet kabel aan je router te koppelen om te controleren of je dan wel internet verbinding krijgt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.