4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    MacDave

Airpods en iPad 3 op iOS 9.3.5

Hoi,

kan iemand me met 100% zekerheid zeggen dat de airpods te pairen zijn met een iPad 3 die iOS 9.3.5 draait?
    Een collega van me wil ze graag aanschaffen voor haar iPad om netflix te bekijken, maar ze heeft op een andere site gelezen dat ze niet willen pairen.

Ze wil er enkel muziek mee afspelen en is dus niet geïnteresseerd in de geavanceerde functies.

Alvast bedankt

Bijdrager
    Shmoo

Nee, iOS 10 is veriest.

Er zijn toch voldoende draadloze oortjes en headsets die de helft van dat geld kosten en die wel gewoon functioneren met Bluetooth en iOS 9

• Deze reactie is gewijzigd 7 maanden, 1 week geleden door  Shmoo.

Bijdrager
    GoeieDag

https://www.apple.com/nl/shop/product/MMEF2/airpods?fnode=42 (klap ook ‘Compatibiliteit’open)

iPad 3 => ja (althans, zo lees ik het)
    iOS 9.x => nee (minimaal iOS 10)

• Deze reactie is gewijzigd 7 maanden, 1 week geleden door  GoeieDag.

Bijdrager
    mileeee

hallo,

De AirPods werken perfect met een iPad 3.

Shmoo, deze vereiste op de website van Apple die zeggen dat iOS 10 vereist is zijn de minimum vereisten om alle functies van de AirPods te gebruiken,
    met deze bedoel ik dus het pairen via 1 druk op het scherm en het iCloud delen van je AirPods.

Je moet dus wel op iDevices die deze vereisten niet hebben, de knop vanachter op het doosje gebruiken om verbinding te maken (voor de eerste keer)
    , daarna is het voldoende om ze uit het doosje te halen en via de bluetooth instellingen je AirPods aan te klikken om te verbinden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.