17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Geblokkeerd
    Lien Wispels

AirPods Case-deksel maakt geluid

Ik heb al 2 dagen mijn AirPods en ben er erg tevreden mee. Als het deksel dicht is en ik het vastneem. Is er in de breedte wat speling: ik neem met 1 hand de case dus vast, met de andere hand neem ik het deksel vast (deksel is dicht), als ik het dan links/recht wil bewegen, kan ik het misschien zo’n 1/10 van een mm bewegen en hoor ik het bij elke beweging een licht klikkend geluid maken. Hebben jullie dit ook en is dit dus normaal of zou ik het eens mee moeten nemen naar de Apple Store?

Geblokkeerd
    Lien Wispels

Ps. aangezien er volgens mij niet echt een sectie voor die AirPods is heb ik het maar in ‘One More Thing gezet’

Bijdrager
    SunKeeper

Terug naar de Store.:-D

”Alle deksels aan dek, mijn deksel zit los!”

Geblokkeerd
    Anoniem

Dekselse deksels:-)

Geblokkeerd
    Lien Wispels

Haha, grapjassen toch. Maar even serieus, ik kan best dus naar mijn lokale Apple Store gaan?

Bijdrager
    Bazzerd

Zelfde verhaal hier. Maar dit valt wat mij betreft gewoon binnen het normale. Het is een scharnier! Dus er moet een beetje speling in zitten….
    Het is maar een speling van 0,05 mm. Overigens is dat deksel om open en dicht te doen niet om heen en weer te schuiven. En geluid maken is het al helemaal niet te noemen.

Geblokkeerd
    Lien Wispels

Het klikt wel, in stille ruimte stoort het wel enigszins, ik zal eens een belletje doen komende week, ik zal proberen wat te laten weten.

Bijdrager
    nebilem

Hilarisch

Bijdrager
    Shmoo

Misschien zit er te weinig lijm in je case.

Zonder gekheid. Teruggaan is de enige oplossing want aan de case zelf kun je helemaal niets doen. Ze zijn niet gemaakt om te openen of wat dan ook.

Geblokkeerd
    Lien Wispels

Welja, ik heb zo het gevoel dat er gewoon wat scheelt met de volledige hinge. Draaien is veel gezegd, maar als ik het deksel afwisselend wijzerzin en tegenwijzerzin beweeg (ik spreek hier over miniscule waarden), dan merk ik dat er toch wat speling is.

Zeg Shmoo, moest er en tekort aan lijm zitten, zou ik dit dan zelf kunnen oplossen? Als je het deksel een beetje opent ontstaat er namelijk een opening zodat je eventueel wat lijm kan inbrengen, zou dit werken?

Bijdrager
    bcgraaf

Bij mijn case van de Airpods zit er wel wat beweging op het deksel maar ik kan nu niet zeggen echt speling. Het is ook een beetje lastig verwoorden het is een mechanisme waar altijd beweging in zit.

Als de case dicht zit gaat hij een haartje naar links en een haartje naar rechts. Als de case open is gaat hij 2 haartjes naar link en naar rechts.

Des te meer je dit doet zal er alleen maar meer speling op komen. Ik stoor mij er niet aan (en beweeg het deksel ook niet bewust die kant op) .

Bijdrager
    SunKeeper
    Lien op 30 december 2016

Zeg Shmoo, moest er en tekort aan lijm zitten, zou ik dit dan zelf kunnen oplossen? Als je het deksel een beetje opent ontstaat er namelijk een opening zodat je eventueel wat lijm kan inbrengen, zou dit werken?

Doe dit nou alsjeblieft niet.

We hebben hier eerder iemand gehad die met een Apple Watch aan het prutsen ging.
    Ik kan het topic niet meer vinden, ik denk dat het verwijderd is uit bescherming van de lezers tegen een lachberoerte. Als ik er zelf aan denk krijg ik bijna spontaan kramp in mijn kaak.:angel:

Bijdrager
    Shmoo

We hebben hier eerder iemand gehad die met een Apple Watch aan het prutsen ging.

En jij denkt niet dat dit precies dezelfde **Helena** is?

Kom op zeg..

Geblokkeerd
    Lien Wispels

Bedankt voor de reacties! Groetjes Helena xxx
    -Het is inderdaad zo’n haartje speling dat ik heb, ik moet me er alvast niet te veel zorgen over maken, goed om te weten

Geblokkeerd
    Lien Wispels

Bedankt voor de reacties!
    -Het is inderdaad zo’n haartje speling dat ik heb, ik moet me er alvast niet te veel zorgen over maken, goed om te weten!
    Groetjes Helena xxx

(Ik heb gemerkt dat als ik via nummer xx een serieus topic in het forum plaats, dit onmiddellijk verwijderd wordt, daarmee dat ik nu een nieuw account heb aangemaakt omdat ik echt wel wou weten of dit binnen de normen valt. Erg bedankt voor de reacties trouwens!)

Bijdrager
    MacAanZee

@Lien beetje speling is misschien normaal. Geluid maakt ie bij mij niet, als je in de buurt van een Apple Store bent kan je altijd even vragen, lijkt me.
    Wat de reacties van Shmoo betreft: misschien past een automatische pop-up beter: “let op: Shmoo humor!
    Ter bescherming van onschuldige zieltjes.

Geblokkeerd
    Lien Wispels

@macaanzee, ik zal zo spoedig mogelijk eens langs gaan, bedankt!

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.