24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    DikkeWim

Airpod Pro oordoppen-test negatief

Bij gebruik van de AirPod Pro kun je een pasvormtest laten uitvoeren. Nu blijkt dat alle maten oordoppen (S, M en L) bij mij niet door de test komen.

Heeft iemand dezelfde ervaring en mogelijk een tip?

Bijdrager
    GoeieDag

Waar stop je ze in?

Bijdrager
    DikkeWim

LOL?

Bijdrager
    koen

🧐

Bijdrager
    Dick de Roos

Laatst moest ik blazen en kwam ik ook niet door de test.

Zo is er altijd wel wat. 😳

Bijdrager
    TheBigZ

Lotgenoot:

Why I’m returning my AirPods Pro

Informatie over het uitvoeren van de test:

How to Test That AirPods Pro Fit Your Ears Properly

Bijdrager
    aartjan.nl/blog

Je kan allerlei andere eartips proberen. Hele grote bijvoorbeeld. Moeilijk te vinden.

zie https://aartjan.nl/blog/beste-eartips-spinfit-siliconen-comply-foam/

Bijdrager
    DikkeWim

<p class=”cite”>aartjan.nl/blog op 29 november 2019 om 20:01</p>
    Je kan allerlei andere eartips proberen. Hele grote bijvoorbeeld. Moeilijk te vinden.

zie https://aartjan.nl/blog/beste-eartips-spinfit-siliconen-comply-foam/

Dank voor de tip Aartjan

Bijdrager
    McPim

DikkeWim op 30 november 2019 om 00:07
    Dank voor de tip Aartjan

Dat zijn geen tips van Aartjan, maar reclame voor z’n weblog. De AirPods Pro hebben een eigen bevestigingssysteem: andere oortips passen er niet op.

Bijdrager
    DikkeWim

Dank voor de aanvulling McPim

Bijdrager
    pruus

Sugru aanschaffen, een kneedbaar spulletje. Dat op de doppen doen, passen, bijwerken, en buiten het oor laten verharden.

Bijdrager
    McPim

Dat gaat niet werken, de bestaande tips zijn veel te flexibel om er iets aan te laten hechten. Zonder tips zijn de AirPods plat met een heel dun groefje waar de tips in ‘klikken’, die toleranties zijn veel te klein om iets met Sugru te ‘prutsen’ is mijn inschatting.

Bijdrager
    McPim

Die Chinezen zijn zelfs zo schaamteloos om met dopjes specifiek voor ‘Apple AirPods Pro’ te adverteren. Zoals de enige review eronder ook zegt: dit werkt niet. De plaatjes laten zelfs de (ovale!) Apple tips zien met een overduidelijk andere onderkant. Trap er niet in!

Bijdrager
    Shmoo

Trap er niet in. 💩

Waarom krijg ik altijd kriebels van mensen die zeggen dat oortjes van Apple niet in hun oren passen of uit hun oren vallen. Ze laten het altijd klinken alsof er iets mis is met het design van dit soort dingen. Dat het vooral niet aan hun oren ligt. Dat een bril ook 26 keer van hun neus dondert en dat ze het hoorapparaat in hun onderbroek hebben verstopt omdat achter je oor niet voldoende houvast is dat is allemaal niet relevant?

Je moet toch wel heel erg afwijkende oren hebben als dat soort dingen gebeuren. Misschien is dat wel iets dat tussen de oren zit.

Bijdrager
    McPim

Shmoo op 30 november 2019 om 11:35
    ..mensen die zeggen dat oortjes van Apple niet in hun oren passen of uit hun oren vallen.

De test zegt dat ze niet passen, daar valt toch weinig op af te dingen. Lulverhaal dus dat je hier ophangt. Het enige dat DikkeWim rest is ze beter/anders in z’n oor te doen voor de test maar ik ga ervan uit dat ie dat geprobeerd heeft.

Bijdrager
    Shmoo

Oooo de test. Ik dacht al. Nee natuurlijk jullie hebben het over DE TEST. Ja nee dan heb ik niets gezegd. 😂

Bijdrager
    DikkeWim

<p class=”cite”>Shmoo op 30 november 2019 om 11:35</p>
    Trap er niet in. 💩

Waarom krijg ik altijd kriebels van mensen die zeggen dat oortjes van Apple niet in hun oren passen of uit hun oren vallen. Ze laten het altijd klinken alsof er iets mis is met het design van dit soort dingen. Dat het vooral niet aan hun oren ligt. Dat een bril ook 26 keer van hun neus dondert en dat ze het hoorapparaat in hun onderbroek hebben verstopt omdat achter je oor niet voldoende houvast is dat is allemaal niet relevant?

Je moet toch wel heel erg afwijkende oren hebben als dat soort dingen gebeuren. Misschien is dat wel iets dat tussen de oren zit.

Terechte opmerking. Blijkbaar zijn mijn oren afwijkend. Maar… je zult het maar hebben en steeds te zien krijgt (en te horen krijgt) dat de Apple oordoppen niet goed (genoeg) afsluiten. Misschien kun je je daarin verplaatsen?

Vandaar mijn initiële oproep voor hulp (zie helemaal bovenaan dit draadje).

Bijdrager
    DikkeWim

<p class=”cite”>McPim op 30 november 2019 om 11:52</p>

Shmoo op 30 november 2019 om 11:35
    ..mensen die zeggen dat oortjes van Apple niet in hun oren passen of uit hun oren vallen.

De test zegt dat ze niet passen, daar valt toch weinig op af te dingen. Lulverhaal dus dat je hier ophangt. Het enige dat DikkeWim rest is ze beter/anders in z’n oor te doen voor de test maar ik ga ervan uit dat ie dat geprobeerd heeft.

Dank voor je begrip en empathie. Uiteraard heb ik alles geprobeerd om het ‘probleem’ op te lossen. Geen van de meegeleverde doppen geven een positief resultaat, vandaar mijn vraag voor hulp. Blijkbaar heb ik een bijzondere gehoorgang. Je zult het maar hebben:-(

Bijdrager
    Absrnd

Is iets anders kopen dan geen optie, als je misvormde oren hebt (net zoals ik:) )

dan koop je gewoon over de oren koptelefoon, ben zeer blij met mijn Parrot Zik.

Bijdrager
    DikkeWim

<p class=”cite”>Absrnd op 30 november 2019 om 13:15</p>
    Is iets anders kopen dan geen optie, als je misvormde oren hebt (net zoals ik:) )

dan koop je gewoon over de oren koptelefoon, ben zeer blij met mijn Parrot Zik.

Dat is inderdaad een optie. Overigens heb ik de Bose Quietcomfort 35 die op zich goed functioneren. Echter ik heb veel geld uitgegeven aan de AirPod Pro’s in de veronderstelling dat deze goed zouden werken en veel comfortabeler zijn in een werksituatie, in de trein, bus, etc.

Momenteel haal ik niet datgene uit de AirPod Pro’s dat mogelijk zou moeten zijn. Gewoon jammer (en zonde van de centen).
    Iedere suggestie is daarom zeer gewenst.

Bijdrager
    Bazzerd

Heb je haren in je oren? Dat kan ervoor zorgen dat de afsluiting niet gemaakt kan worden….

Bijdrager
    Shmoo
    Bijdrager
    DikkeWim

<p class=”cite”>Bazzerd op 30 november 2019 om 15:41</p>
    Heb je haren in je oren? Dat kan ervoor zorgen dat de afsluiting niet gemaakt kan worden….

Goede gedachte! Net als de meeste mannen heb ik haren in mijn oren. Met zo’n speciale haartrimmer van Philips haal ik die regelmatig weg.
    Ik zal het nogmaals proberen. Dank voor de tip!

Bijdrager
    koen

Koop een Beats – die passen zeker.

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.