9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    jonathanc_

Airplay werkt niet

Hoi allemaal,

Het is 1 januari dus dacht ik om mijn airport express en mijn apple TV op 2 stereo’s aan te sluiten.
    Met de Airport bleef het heel lang duren, dus kreeg ik geen verbinding, maar met AirFoil lukte het direct.
    Bij iTunes kreeg ik steeds de fout -150000, en soms kreeg ik ook deze fout bij het connecten met de Apple TV.
    Ik heb altijd het probleem bij de Airport Express en heel af en toe bij de Apple TV.

Met AirFoil ging het dus wel maar niet te gelijk. De verbinding met de AP Express viel na een tijdje weg (altijd verschillend).

Hoe kan ik dit oplossen?

ijonathan

Bijdrager
    jonathanc_

Hier nog een screenshot dat ik op de Apple TV en de Airport Express krijg voor dat ie zegt dat het niet werkt

Bijdrager
    bennie

Hoi Jonathan,

Heb je je firewall aan staan? Je zou het eens uit kunnen zetten en opnieuw proberen. Wat ook kan is dat je Airport Express nog oude firmware heeft?

Ik ben benieuwd!

Groetjes,
    Ben

Bijdrager
    jonathanc_

Hoi Ben,

Thanx voor je reactie!
    De firewall stond al uit, en de AP heeft de nieuwste firmware
    Is er miss. ng een andere oplossing?

Jonathan

Bijdrager
    bennie

He wat naar …

Heb je de laatste versie van iTunes?
    Wat ik nog op internet ben tegen gekomen is het uitzetten van IPv6. Ook het opnieuw installeren van iTunes bood voor sommigen oplossing.

Succes!
    Ben

Bijdrager
    jonathanc_

Sorry Ben, maar IPv6 staat op auto, overal, krijg hem niet af.
    Van dat iTunes opnieuw installeren… Ik heb 2 Mac’s, een Mac Mini en een MacBook end 2008, het werkt op allebei niet:( het kan toch niet dat ik bij allebei die opnieuw moet installeren? Of wel? Dan zou het wel heel naar zijn dat ze het allebei hebben. Had trouwens voor ik deze topic startte iTunes geupdate

Nu had ik eens geprobeerd met de iPhone en daar werkt ie wel op.

Is dit naar of niet?
    Nog oplossingen?

Bijdrager
    jonathanc_

Heb mijn Mac opnieuw opgestart, had ik nog niet gedaan na de update. Nu werkt het weer! Hopelijk blijft ie nu werken!!!

Sorry bennie dat ik je nieuwjaarsavond heb afgepakt met deze vraag!

Bijdrager
    bennie

Ha Jonathan,

Hartstikke goed dat het weer werkt!

Welnee, je pakt niets af hoor:D

Bijdrager
    madcat

Ik heb thuis af en toe hetzelfde probleem, het opnieuw opstarten van iTunes is voldoende.
    Vaak komt het probleem voor als de mac uit slaapstand komt, echt heel irri.

Heb jij toevallig ook met IPv6 gespeeld?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.