7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    aspers

AirPlay via ipad hapert plotseling

Hoi,

Ik gebruikte altijd met veel plezier én succes AirPlay via mijn ipad 3 om video’s te bekijken op de tv. Dit heeft altijd super gewerkt. echter ben ik laatst op vakantie gegaan, en heb toen voor de zekerheid alle stekkers uit het stopcontact gehaald. Na terugkomst weer ingestoken, en opeens hapert de verbinding.

Ik gebruik op de ipad airvideo en heb een macmini. De apple tv staat naast de tv. Heb een ziggo wi-fi verbinding (modem was trouwens niet uitgetrokken).

Bekijk ik de video viaairvideo op mijn ipad, is er niets aan de hand. Het gaat nu mis tijdens airplay…

Iemand een tip hoe ik dit kan fixen?

Thx

Gr. Patrick

Bijdrager
    Ravaso

Ik heb alleen de standaard mogelijke oplossingen voor je..
    De stekkers er nog een keer uit halen..
    en heb je je iPad al helemaal uit en aan gezet?

Succes

Bijdrager
    aspers

Ook al geprobeerd… Had gelukkig nog een netwerkkabel lopen, en heb deze nu in de apple TV gedaan, en dat lijkt goed te gaan. Maar ja, waarom hij nu via het draadloos netwerk niet lekker loopt….? Ik snap er niets van:(

Bijdrager
    Ravaso

Ooit eens problemen gehad met airtunes.. begon ook inneens met haperen.
    Ik heb toen met het airport configuratie programma een ander kanaal gekozen.. Hierna was het opgelost.
    Mischien werkt dat ook zo met je AppleTV

Bijdrager
    SanderTreur

Het signaal zal wel gewoon storen.

Bijdrager
    aspers

En hoe kan ik dat fixen?

Bijdrager
    Webarcher

Hier vandaag ook ineens last van! Breekt alle nummers na 1 minuut of zo af en springt naar de volgende. Ook eerder op de dag even de Apple TV losgekoppeld. Lijkt wel of daar juist het probleem in schuilt. Terwijl de rest werkt nog zoals het hoort.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.