13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    NI3LS

AirPlay: Uitzending Gemist?

Ik zit te denken om de nieuwe Apple TV te laten importeren vanuit US.

Het zou alleen tof zijn als je bv ook Uitzending Gemist kan streamen naar het kastje. Iemand een idee of dit mogelijk is? Of alleen filmpjes uit de Foto’s.app?

Bijdrager
    Maverick9898

Als je een manier vindt waarop je Uitzending Gemist in iTunes kan laten draaien, kan het ook op de Apple TV. Ik zou het echter gewoon halen in Duitsland. Dat is denk ik wat makkelijker.

Bijdrager
    NI3LS
    Maverick9898 op 09 september 2010

Als je een manier vindt waarop je Uitzending Gemist in iTunes kan laten draaien, kan het ook op de Apple TV. Ik zou het echter gewoon halen in Duitsland. Dat is denk ik wat makkelijker.

Ik begreep dat wanneer je een video start, je rechts een icoon kan indrukken. Als UG dit door trekt naar zijn App, dan zou het dus moeten kunnen. Of het kan uberhaupt, als Apple het in zijn videospeler bouwt in iOS 4.2.

Duitsland kan makkelijker zijn, maar qua kosten is US goedkoper. Plus het feit dat je op de gok gaat.

Bijdrager
    1984
    NI3LS op 09 september 2010

Of het kan uberhaupt, als Apple het in zijn videospeler bouwt in iOS 4.2.

Setup Uitzending Gemist op de Mac
    Heb je een Apple, dan heb je alleen Flash en Silverlight nodig om programma’s op Uitzendinggemist.nl te bekijken.

Bijdrager
    magsafe

Als je een iphone of ipod touch hebt dan kun je met de uitzendingemist app wel video verzenden toch?

Bijdrager
    1984

Op de iPad kan dat momenteel nog via de iPhone app, helaas valt de beeldkwaliteit dan wel erg tegen. Hoe dat met de ?TV functioneert weet ik niet.

Bijdrager
    Raddie

Nu er alweer een maandje overheen gegaan is sinds de oorspronkelijke post vroeg ik mij af of er al iemand is die de kans heeft gehad om de verschillende “gemist” websites te bekijken via de nieuwe Apple tv. Dank!

Bijdrager
    winfred

Met iPad 4.2 (officiële 8C148 die gisteren uitkwam) en mijn Apple TV (uit Duitsland, gisteren geupdate) heb ik Airplay getest:

– lokale video op iPad: scherm icoontje verschijnt als ik Airplay icoon klik,
    audio + video worden op Apple TV afgespeeld
    – YouTube app: idem
    – Safari YouTube: alleen luidspreker icoontje verschijnt bij Apple TV,
    alleen audio wordt op Apple TV afgespeeld
    – beta site van uitzending gemist: idem

Vreemd genoeg: bij de iPad 4.2.1 GM die op het net zwerft, is de Airplay functionaliteit (weer) verdwenen bij het afspelen van video’s vanuit Safari, het fullscreen icoontje is beschikbaar, het Airplay icoontje niet.

Bijdrager
    nielsb

Uitzending gemist zou wel top zijn evenals RTL gemist.
    Vanavond eens kijken.

Bijdrager
    winfred

ter aanvulling:
    – website RTL gemist: alleen audio
    – iPhone applicatie uitzending gemist: alleen audio

Bijdrager
    KarelWillem

Simpel gezegd:
    Alles buiten Apple’s eigen Video’s en YouTube om = alleen audio.

Bijdrager
    winfred

Dat is een mooie samenvatting.;-)
    Inderdaad ook voor overige applicaties als Nu, AirVideo en ZumoCast: alleen audio.

Er is alleen video ondersteuning voor: Video app, YouTube app, Photo app voor foto slideshows.
    Voor de zekerheid: developers kunnen niet hun eigen applicatie aanpassen om dit te veranderen, het zit niet in de SDK.

Uitgebreid verslag van ervaringen:
    http://www.tuaw.com/2010/11/23/hands-on-with-airplay-ipad-and-apple-tv-updates-make-a-magic-co/

Bijdrager
    bartje

Als de officiële Apple videoplayer gebruikt wordt in de App kan het geloof ik wel. Ik zie wel het Airplay icoontje en kan idd nu alleen maar de audio via de speakers streamen, omdat ik verder geen Apple TV heb voor video.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.