6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Pietje13

Airplay Spotify tegelijkertijd op Apple TV + AP Express?

Beste OMT,

Ik wil graag Spotify muziek afspelen via Airplay op zowel mijn Airport Express als Apple TV, dus tegelijkertijd. Nu heeft iTunes hier een hele makkelijke functie voor:

Daar kun je dus meerdere opties selecteren. Als ik bij Spotify geluid over Airplay wil afspelen klik ik met alt ingedrukt op het geluidsicoontje. Dan zie ik dit:

En dus geen optie om meerdere Airplay apparaten tegelijkertijd te selecteren.. Weet iemand hoe ik dit aan de praat krijg? Ik heb ook een iPad, dus als iemand niet weet hoe het op de Macbook/iMac kan zou ik ook blij zijn met een tip hoe het via de iPad/iPhone kan.

Bij voorbaat dank!

Bijdrager
    KarelWillem

Yep. Dat zijn er meer die dat willen.

Maar Spotify ondersteund dat niet. Dus voorlopig is dat geen mogelijkheid.

Bijdrager
    BartbookAir

Open ‘Audio/MIDI-configuratie’, zorg dat je op het venster ‘Audioapparaten’ staat, klik links onderaan op de +, selecteer ‘Maak multi-uitvoerapparaat aan’. Daar kies je de Airplay-apparaten die je als audio-uitvoer wil gebruiken en dan kan je bij je audio-instellingen dit nieuwe uitvoerapparaat selecteren.

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 6 maanden geleden door  BartbookAir.

Bijdrager
    KarelWillem

Oh ja, dat hadden we ook nog.:)

En is al vaker langs gekomen:

Spotify afspelen

Bijdrager
    TKroon

Volgens mij had AirFoil deze functie ook.

Bijdrager
    Pietje13

Wauw! Thanks KarelWillem en BartBookair! Hier kan ik wat mee! Ik ga er even mee stuntelen, en anders koop ik inderdaad Airfoil (maar die kon ik net niet meer in de App store zien). Hartelijk bedankt!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.