4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Jorte

Airplay probleem als mac aan staat

Ik heb een Apple TV3. Als mijn mac uit staat dan werkt airplay met mijn iphone en ipad prima samen met de tv.
    Als de mac is ingeschakeld krijg ik problemen. Soms verbinding tussen ipad en tv, maar meestal niet.
    Vermoedelijk moet ik een instelling op de mac aanpassen, maar ik heb al een uur zitten klooien, en het lukt me niet.
    Zet ik de mac weer uit dan gaat het weer prima.
    Wat doe ik verkeerd?

Bijdrager
    T-sec

Klik in je Mac eens op het Airplay logo rechts boven aan je scherm. Wat voor status zie je dan?
    Mogelijk is Airplay op je Mac in een bepaalde modus aangezet wat interfereert met de rest.

Bijdrager
    Jorte

Dank voor reactie.
    Vandaag stond de mac uit, maar werkte het weer niet met de iphone en wel met de ipad…..
    Nou ja, de iphone uitgezet en weer opgestart en toen deed alles het weer, ook toen ik de mac aanzette.
    Kortom, in de eeuwigge strijd tussen mens en materie heb ik een tijdelijke overwinning geboekt:-P

Bijdrager
    T-sec

Er zijn meerdere bugjes bekend met Airplay. Soms wil het ook nog wel eens helpen om de stekker van je Apple TV 10 seconden los te trekken en weer in te pluggen. Een cold reset zeg maar.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.