16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Louwerens

Airplay op oude apple tv

Het schijnt dat ze het voor elkaar hebben met een hack via remote hd.
    Heb de plugin op de apple tv via atv flash en heb de app op mijn ipad maar geen succes.
    Iemand wel die het voor elkaar heeft?
    Zie appletvhack.net

Bijdrager
    ChrisMax

Bedankt. Is even kijken of ik het werkend krijg:)

Bijdrager
    ChrisMax

Ik heb verbinding en kan alles bedienen maar waar moet ik dan een knop met Airplay zien of hoe kan ik YouTube filmpjes door streamen? Snap er nog vrij weinig van..

Bijdrager
    ChrisMax

Ja heb het werkend! Youtube, Foto’s al getest.. Werkt gewoon top! En nu nog Audio maar dit zal niet lang meer duren hoop ik! Waarom heb je nog een Apple TV 2G nodig? Ik zie nu nog maar weinig voordelen, of eigenlijk gewoon niet..

Bijdrager
    Louwerens

Hoe heb je het voor elkaar ik zie bv niks in mijn foto app op de ipad

Bijdrager
    ChrisMax

De plugin geïnstalleerd op mijn ATV en Remote HD gedownload op mijn iPhone. Met elkaar verbinden en daarna zag ik de Airplay knop overal bij staan. Zou op de iPad toch ook gewoon moeten werken zou je zeggen.. Maar misschien nog niet.. Apple TV herstarten, even Remote eraf halen en er nieuw op. Heb je nieuwste versie van de App op je iPad etc? Laat even weten en anders PM!

Bijdrager
    Louwerens

Alles geherstart app er opnieuw opgezet maar geen airplay symbooltje te zien bij foto’s of youtube.
    Ook bij iphone geprobeert,ze zijn trouwens beide gejailbreakt.
    Wel jammer dat het niet lukt

Bijdrager
    jasper050

Bij mij werkt het vanaf iPhone, iPad en iTunes behalve audio maar dat wisten we al.
    Rare is dat een film vanaf iPhone en iPad start waar je gebleven bent en dat vanuit iTunes de film weer van af het begin start ook al draait de film in iTunes al halverwege.

Bijdrager
    Louwerens

Heb het voor mekaar ff remote op apple tv opnieuw installeren

Bijdrager
    dionysos

je draait toch wel 4.2.1 op je ipad?

Bijdrager
    Louwerens

Werkt perfect gelijk airvideoanabler via cydia op ipad gezet dus vanuit elke app je video op apple tv kijken bv rtl gemist.
    Oude apple tv heeft nu alle functies wat de 2de ook heeft plus vele extras zoals xbmc en boxee.
    Dus voor degene die al een apple tv hebben upgraden naar de nieuwe is totaal zinloos.

Bijdrager
    KarelWillem

Wacht nu maar eens geduldig af. Je krijgt nog spijt.:wink:

De iOS basis van de nieuwe Apple TV belooft nog veel meer leuks.

En voor diegenen die zich afvragen waarom iemand een nieuwe Apple TV zou kopen. Prijs?

Bijdrager
    ChrisMax

@TS

Dan draait je iPad wel zeker op 4.2 ? En is die dan tethered of untethered? Om voor de nieuwe Apple TV 2G te gaan is ook weer niet totaal zinloos.. Het krijgt straks zeker een paar leuke extra functies denk. Maar toch is de Apple TV 1G nog lang niet uitgestorven.. En die harde schijf erin is toch echt een voordeel:) Ben niet van het streamen..

Bijdrager
    KarelWillem

Een klein minpuntje: alleen de video werkt, de bijbehorende audio (nog) niet.

Dus je kunt filmpjes kijken zonder geluid?

Wauw!:wink:

http://www.iphoneclub.nl/100713/remote-hd-maakt-eerste-apple-tv-geschikt-voor-airplay/

Bijdrager
    ChrisMax

@KarelWillem,

Haha ik kijk gewoon filmpjes met geluid hoor in de apps YouTube, Uitzending Gemist etc.. Al had je de reacties goed gelezen daar:

‘Alleen audio nog niet via de iPod app maar dit zal niet lang duren denk voordat dit werkt..’
    Dus klopt ook niet wat iphoneclub erop heeft gezet;)

Bijdrager
    KarelWillem

Kijk. Je moet niet alles geloven wat je leest dus.

Ik dacht ook al.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.