6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Marcel3800

Airplay niet inschakelen

Ik heb een macbook air mid 2012, OS El Captain versie 10.11.03. Het Airplay icoon is zichtbaar, mijn macbook verbonden met wifi en mijn airport express ook. Ik kan Airplay met OS El Capitan niet inschakelen, wanneer ik erop klik dan staat er dat “airplay” uit staat. Bij de selectie “beeldscherm voorkeuren” is airplay niet te kiezen. De macbook is origineel, geen jailbreak. iPad en iPhone werkt wel met airplay. Hoe nu verder?

Bijdrager
    KarelWillem

Waarom wil je AirPlay inschakelen op je MacBook? Ik zie geen vermelding van een Apple TV of zo?

Heb je geen Apple TV, dan heb je dus verder ook niets te zoeken in de AirPlay instellingen denk ik.
    Alleen in iTunes (naar je Airport Express dus) heb je te maken met AirPlay.

Bijdrager
    Pietje13

Alt + klik op je geluids icoon en selecteer de Express.

Bijdrager
    Marcel3800

Geen AppleTV. Het gaat mij om airport express, welke je ook streamt via airplay. Youtube, soundcloud of andere sites kan ik niet afspelen op mijn installatie via airplay. Gek genoeg iTunes wel.

Bijdrager
    Marcel3800

@pietje13. Het werkt, thanks. Op de iPhone zet ik hem via het icoontje erop en met de mac lukt dat vreemd genoeg niet. Maar goed, dit werkt. Top voor je snelle reactie.

Anoniem

graag gedaan. ’t was geen moeite hoor.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.