8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    staatop538

airplay naar iphone

Beste,

Is er een mogelijkheid om muziek dezelfde op een iphone en een ATV2 te beluisteren, bv. vanuit i-tunes

Ik heb een airplay speaker in de woonkamer en een Bose dockingstation, nu wil ik dat beide dezelfde muziek af laten spelen vanuit i-tunes.

In itunes kan ik wel de ATV2 en computer zien via het airplay symbool maar niet de iphone.
    Op de iphone kan ik wel in de bibliotheek van i-tunes zien en afspelen maar kan daar kiezen tussen of alleen muziek te beluisteren op de iphone of de atv2 en of computer en niet alle 3 de apparaten.

grtzz

Bijdrager
    Rickje

Nee, kan niet.
    Tenzij je gaat jailbreaken.

Edit: kan wel, zie karelwillem hieronder.

Bijdrager
    Link

vanaf de macbook kan je vanuit itunes naar meerdere airplay speakers tegelijk het signaal sturen. vanaf de iphone lukt dat vlgs mij niet, maar als je perse met de iphone de bibliotheek wilt bedienen, kan je de mac(book) op meerdere speakers zetten en met de remote app itunes op de mac bedienen lijkt me.

Bijdrager
    Rickje

@kuipers.hans

Dat is geen antwoord op de vraag van de TS.
    Hij wilt Airplay streamen naar een iPhone (zoals de titel ook zegt). (Titel is bijna duidelijker dan ’t verhaal:P )

Bijdrager
    staatop538

Duidelijk verhaal heren,

@hans, soms vrij lastig om iets duidelijk te maken met alleen een titel, tis me toch gelukt, thankzz;)

Bijdrager
    KarelWillem

Dit gaat denk ik prima hoor.

Met Airfoil op je Mac, en Airfoil Speakers op je iPhone.

http://www.rogueamoeba.com/airfoil/ios/

Bijdrager
    Rickje

Oh interessant Karel!

Ik weet nog dat toen ik het deed het alleen via een jailbreak mogelijk was.
    Dit moet dan de oplossing zijn voor de TS. Heeft dan alleen wel AIrfoil nodig.:)

Bijdrager
    KarelWillem

Dit werkt al vanaf mijn eerste iPod touch (2007?) zo geloof ik.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.