4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    AFCA_Rudeboi

Airplay mirroring van iPhone 4S naar Apple TV

Hallo,

Ik gebruik vaak Airplay mirroring van mijn iPhone 4S naar mijn Apple Tv voor filmpjes te kijken, soms kan ik meteen mijn iPhone synchroon krijgen op mijn Apple Tv maar soms komt het symbooltje er niet te staan. Vaak doe ik dan even vliegtuig modus aan en dan komt de Airplay knop te voorschijn.
    Soms krijg ik het helemaal niet aan de praat, hebben meer mensen hier last van en is hier een oplossing voor?

Ik heb het forum al doorzocht naar mijn vraag maar niets gevonden…

Alvast bedankt

Bijdrager
    Dr. Maddox

Belangrijkste is dat alle apparaten op hetzelfde draadloos netwerk zijn aangesloten. Ook al weet bijna zeker dat het goed, een dubbelcheck kan nooit kwaad.

Bijdrager
    AFCA_Rudeboi

Ja dat is wel het geval, meestal doe alles het ook meteen maar soms kan het pas na een tijdje.

Bedankt voor je reactie

Bijdrager
    Nielsvr

Ik heb daar op mijn MacBook Pro last van in combinatie met een AppleTV 2e generatie. Het probleem ligt volgens mij bij de manier van communiceren van AirPlay. Dit gaat via Bonjour, als apparaten elkaar niet vinden zal dat ook niet gebeuren tot beide apparaten zich opnieuw aangemeld hebben op het Bonjour netwerk. De enige oplossing daarvoor nog is beide apparaten opnieuw opstarten (op de telefoon volstaat vliegtuigmodus uit- en inschakelen). Het komt niet bij iedereen voor, maar wat er de oorzaak van kan zijn is mij nog onduidelijk.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.