10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    MauritsBD

Airplay in OS X El Capitan

Hee allemaal,

Het is mij net opgemerkt dat airplay aanwezig is in youtube als deze geopend is in Safari, zie de afbeelding hieronder. Ik weet niet meer zeker of dit ook het geval was bij OS X Yosemite. Ziet er in vedergeval wel tof uit dat het zo eenvoudig wordt video’s te streamen!

Groetjes

Bijdrager
    SunKeeper

Klopt:

Bron: http://www.apple.com/osx/elcapitan-preview/

Lijkt me een heel handige functie, eigenlijk hadden we dat al veel eerder moeten hebben. iOS kan het toch ook al lang.

Bijdrager
    MauritsBD

Aaaah vet! Ben benieuwd of dit bij nog meer video’s voor gaat komen:)

Bijdrager
    wannesschyvinck

Inderdaad ! Werkt hier wel niet echt ! Bij jullie ?

Inactief
    Anoniem

“wel niet echt”

Wat is het nu ?

Moderator
    Mac Daddy

Het werkt wel, maar niet echt. Hij doet dus alsof ie het doet.

Bijdrager
    Niels

Als je de release notes van 10.11 beta 1 had gelezen, dan had je geweten dat Airplay nog niet goed functioneert. Of dat je Foto’s bibibliotheek geüpgraded wordt en vervolgens niet meer te openen is in 10.10. Maar dat wisten jullie ‘developers’ natuurlijk al lang.

Bijdrager
    SunKeeper

Blijft humor, mensen die van een beta blijven verwachten dat het een officiële versie is.:lol:

Bijdrager
    MauritsBD

Het is echt niet aan te raden om deze versie te installeren, het werkt gewoon voor geen meter.. heel erg veel bugs. Bij kijken en rondneuzen in 10.11 heb je het ook wel weer gezien!

Inactief
    Anoniem
    MauritsBD op 10 juni 2015

Het is echt niet aan te raden om deze versie te installeren, het werkt gewoon voor geen meter.. heel erg veel bugs.

Het is ook niet de bedoeling om er mee te werken, maar juist om te testen om bugs te vinden en die door te geven aan Apple. Hopelijk heb je dat gedaan. (y)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.