22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    aruba

Airplay in Mountain Lion!

Met AirPlay Mirroring in Mountain Lion kan je alles wat op het scherm van je iMac getoond wordt naar je HDTV via AppleTv streamen, betekend dit dan dat ook dat VOB, AVI en andere Codecs dan alleen MP4 etc etc wordt doorgegeven?

Bijdrager
    Apple-TechKid

ja alles wat op je mac scherm staat staat ook op je hdtv met appletv

Bijdrager
    aruba

Dan is ook ATVFlash overbodig?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, daar komt het ruwweg op neer.

Bijdrager
    aruba

Ik heb een ATVflash abonnement,vandaar!

Bijdrager
    sjonnie

Dit is goed nieuws!

Bijdrager
    MacBermaster

Ik las ook ergens dat dit alleen mogelijk is met iMacs met een i5 of i7 processor??? Dat zou voor mij dan weer jammer zijn, ik heb een i3 processor.

Bijdrager
    KarelWillem

Voorlopig is nog niet bekend welke Macs ondersteund gaan worden.

Bijdrager
    Obi

Airserver heeft ook wat airplay mogelijkheden, wel een betaalde app:

http://www.airserverapp.com/

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    KarelWillem op 16 mei 2012

Voorlopig is nog niet bekend welke Macs ondersteund gaan worden.

Macs vanaf 2011 worden voorlopig ondersteund.

Ik wilde me net een AppleTV kopen, maar mijn computer is twee jaar oud en wordt dus niet meer ondersteund. Belachelijk zeg.

Hopelijk passen ze dat nog aan.

Bijdrager
    KarelWillem

…Macs vanaf 2011…

Ik denk dat processor e.d. belangrijker is dan het jaartal?

Zo algemeen kan dat nooit gesteld zijn.

Dat zal eerder zoiets zijn als: Alles vanaf Intel i3.
    Dat zal dan toevalligerwijs i.d.d. 2011 zijn (?), maar dat terzijde.

Moderator
    unSOUND
    MoNdO op 23 mei 2012

Ik wilde me net een AppleTV kopen, maar mijn computer is twee jaar oud en wordt dus niet meer ondersteund. Belachelijk zeg.

Hopelijk passen ze dat nog aan.Tuurlijk niet… Dit is hun standaard (koppel)verkoop tactiek sinds Tiger / Leopard… Maar daar heb ik al vaker over lopen ranten, maar toen was niemand het met me eens, waarschijnlijk omdat het toen niet hun portemonee trof, en nu wel. :sarcastic:

Bijdrager
    Stirf

:lol::thumbsup:

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    unSOUND op 23 mei 2012
    MoNdO op 23 mei 2012

Hopelijk passen ze dat nog aan.Tuurlijk niet… Dit is hun standaard (koppel)verkoop tactiek sinds Tiger / Leopard… Maar daar heb ik al vaker over lopen ranten, maar toen was niemand het met me eens, waarschijnlijk omdat het toen niet hun portemonee trof, en nu wel. :sarcastic:

Beetje idiote techniek, want zo verkopen geen AppleTV aan mij. En ik ga écht geen nieuwe computer kopen omdat ik een ATV wil hebben zodat ik kan mirroren.

Moderator
    unSOUND

Nu nog niet. Maar in Mountain Lion zullen nog wel meer van zulke speldenprikjes verwerkt gaan worden om mensen [size=2]*kuch*[/size] “aan te moedigen” [size=2]*kuch*[/size] om hun machine te vernieuwen…

Bijdrager
    sjonnie

Kan me niet voorstellen dat een jaartal doorslaggevend is. Het zullen de specs zijn die bepalen of je kunt gebruiken.

Moderator
    unSOUND

Dat is zo opgelost, dan kiezen ze gewoon als eis een grafische kaart die pas 2011 gebruikt wordt…:wink:

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    unSOUND op 23 mei 2012

Nu nog niet. Maar in Mountain Lion zullen nog wel meer van zulke speldenprikjes verwerkt gaan worden om mensen [size=2]*kuch*[/size] “aan te moedigen” [size=2]*kuch*[/size] om hun machine te vernieuwen…

Ik gebruik nu al een “hele tijd” ML en ik ondervind voorlopig geen enkel probleem met mijn machine.

Ik hoop er toch op dat ze het toch nog aanpassen. Want je kan zelfs mirroren met je iPhone en iPad, dus aan de hardware zal het niet liggen.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    MoNdO op 23 mei 2012
    unSOUND op 23 mei 2012

Ik gebruik nu al een “hele tijd” ML en ik ondervind voorlopig geen enkel probleem met mijn machine.

Ik hoop er toch op dat ze het toch nog aanpassen. Want je kan zelfs mirroren met je iPhone en iPad, dus aan de hardware zal het niet liggen.
    Het slaat echt nergens op als dit niet voor oudere Macs komt.

(Oei, ik wilde mezelf niet quoten, maar dat is nu al te laat:sarcastic:)

Moderator
    unSOUND
    MoNdO op 23 mei 2012

(Oei, ik wilde mezelf niet quoten, maar dat is nu al te laat:sarcastic:)

Klik op je avatar en kies voor “bewerk”…:wink:

Moderator
    unSOUND
    MoNdO op 23 mei 2012

Maar dat zegt natuurlijk bijster weinig. De meeste speldenprikjes kwamen bij voorgaande releases ook pas bij latere versies, of de definitieve versie. Ook systeemeisen werden bij de release soms ineens opgeschroefd, terwijl de betas dus lieten zien dat het best kon op “oudere” hardware.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Hoever kan je daarin gaan? Mijn MBP is van midden 2010. Dus die is nét twee jaar.

Binnenkort koop je een Mac die als ie zes maand uit de winkel is plots al niet meer “mee kan”.

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.