5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    stefonline

Airplay icon(button) in Tunein app op iPad verschijnt niet(soms wel)

Ik heb een AppleTv3 en een ipad3 en op mijn iPad luister ik graag muziek met de Tunein app. En vanzelfsprekend wil ik Tunein via Airplay afspelen. Dus werkte altijd perfect maar de laatste tijd lukt via Airplay streamen niet omdat simpel weg de buttun in Tunein ontbreekt(naast de volume slider) Dus dan kan ik Airplay ook niet aanklikken.

Dit los ik nu op om de hele iPad maar naar Airplay te streamen maar zo wil ik het niet. Op mijn iPhone is deze Airplay button wel aanwezig.

Wie kan mij vertellen waarom die Airplay knop soms wel en soms niet is? Ik heb uiteraard al het herstarten van alle devices al geprobeerd. En de iPad zit ook in het juiste netwerk.

Groet
    Stefan

Bijdrager
    eugy

Ik heb het probleem dat jij schetst ook ondervonden. De technische oorzaak weet ik niet maar sinds ik een aiport extreme heb aangeschaft heb ik er geen last meer van.

Bijdrager
    stefonline

Ik heb een TC dus dat kan het niet zijn. En het heeft ook gewerkt. De TC in het enige wat ik nog niet herstart heb dus dat zal ik even proberen.

Bijdrager
    stefonline

Nee dat is het ook niet. Maar Tunein op de iPhone blijft het gewoon goed doen.

Bijdrager
    Chickennugget

iPad horizontaal houden dan komt het airplay icoon tevoorschijn

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.