4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    MartijnStoel

Airplay B&W Zeppelin Air

Hallo OMT,

Al enige tijd ben ik in het bezit van een Zeppelin Air. Sinds kort ben ik in het bezit van een iPhone 5s en is het niet meer mogelijk om hem rechtstreeks op de Zeppelin te docken ivm de connector. De laatste tijd heb ik gemerkt dat het steeds lastiger werd om via Airplay het apparaat te bereiken. Ik had al een tijdje het vermoeden dan mijn Wifi netwerk niet ver genoeg kwam en maar in een gedeelte van mijn slaapkamer stabiel is.Hier voor heb ik sinds kort een Wifi extender.

Wat mij nu op valt is dat ik nu wel weer veel makkelijker kan gaan afspelen via Airplay op de Zeppelin. Dus snel geluid. Alleen na een aantal nummers stopt het geluid en het afspelen op bv mijn iPhone.
    Is het een idee om de zeppelin een vast ip adres te geven of zal dit niet helpen?

Wie zou mij kunnen helpen met de oplossing te vinden.

Alvast bedankt voor de reacties.

Gr Martijn

Bijdrager
    MartijnStoel

Is er niemand die mij kan helpen?

Geblokkeerd
    Anoniem

Los van hoe je de draadloze verbinding beter zou kunnen maken (waar ik verder geen verstand van heb) kun je ook gewoon Apple’s 30-pens-naar-lightning adapter in de Zeppelin prikken zoals hier wordt bevestigd op hun forum.

Geen idee of hij dan te hoog komt te staan in het dock om nog stabiel te zijn, maar ik heb dan ook geen Zeppelin om het te bekijken (*gaat direct naar Marktplaats om te kijken of ze al betaalbaar aan het worden zijn*).

Bijdrager
    MartijnStoel

Dat zou inderdaad kunnen, maar die optie wil ik eigenlijk niet gebruiken. Buiten dat ik denk dat het niet zal staan en inderdaad niet stabiel genoeg zou zijn. Ik wil in huis kunnen lopen en de speaker aan kunnen zetten. Ik denk dat ik nog even kan proberen of die bedraad in het netwerk kan. Maar dat weet ik niet zeker.

Ga vanavond nog weer even proberen, mocht iemand nog ander ideeen voor de oplossig hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Ik ben voor de rest super tevreden over het apparaat, het geluid wat er uit komt is geweldig. Zou zeggen hoop dat er een betaalbare op Marktplaats staat :).

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.