11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    jordi99

Airplay

Ik ben van plan een apple tv te kopen, zodat ik kan mirroren naar mijn grote tv.
    Alleen nu heb ik er nog geen

Ik heb geen idee of het mogelijk is, maar kan je ook airplay gebruiken tussen ipad 3 en macbook air 2013?

Ik ben benieuwd of zoiets mogelijk is, ik doel niet perse op mirroring, maar ook op bijv. Draadloos muziek streamen of bijv. Fotos tussen de apparaten

Bijdrager
    Beech

Nee, dat gaat niet. Maar je kunt toch gewoon bestanden delen via iTunes en via video-app. Daar heb je een ATV niet voor nodig.

Bijdrager
    jordi99

Maar draadloos, kan je je ipad ook niet als 2e scherm gebruiken voor je mac, zodat je daar apps kan heenslepen door de schermrand van je mac…

Bijdrager
    Targaryen

De iPad is een tablet met een mobiel OS aan boord en geen Mac. Dat werkt dus niet, tenzij daar misschien een jailbreak voor bestaat.

Bijdrager
    Bianco

niet standaard. Daar is wel een appje voor, voor zover ik weet, maar daar ben ik de naam even van kwijt.

Bijdrager
    jordi99

Op internet staat air display op mac app store..

Zou dit hem zijn dan?

Bijdrager
    Bianco

iscreen geloof ik

Bijdrager
    Boike12

In mountain lion zit gewoon een mirror knop hoor! Je krijgt gewoon je desktop op je Apple TV.
    De iPad 3 ondersteunt ook AirPlay, je kunt dus ook je scherm synchroon laten lopen aan de TV.

Bijdrager
    Targaryen

Dat is niet wat Jordi bedoelt Boike. Hij wil zijn Mac scherm op zijn iPad zien verschijnen.

Bijdrager
    Boike12

Oooo, dat kan inderdaad niet. Misschien dat er apps voor zijn, maar dat weet ik niet. Anders gebruik je toch gewoon zoiets al teamviewer?

Bijdrager
    Sweebee

Er zijn wel apps voor om je bureaublad uit te breiden naar een iPad. Alleen weet ik niet of dat ook lekker vlot werkt.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.