9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    rrddbb

airplay

Hallo,

Mijn airplay werkt vanaf gisteren niet meer, valt de hele tijd weg, heel vervelend, weet iemand wat er dan mis is, ik heb een airport express.

Bijdrager
    KarelWillem

…weet iemand wat er dan mis is…

Ja. Hij valt de hele tijd weg. Dat is er mis.

:wink:

Maar nu even serieus.

Gebruik je je Airport Express ook als Internet-router?
    Zo ja, is je verbinding daarbij dan wel goed?

Bijdrager
    rrddbb

Nee, alleen voor muziek te streamen.

Bijdrager
    KarelWillem

Oké.

– Lampje is nog groen? Of knippert hij oranje?

– Wat misschien een goed idee is:
    AirPort-configuratieprogramma openen
    Kijk of daar alles in orde is

– Herstart je Airport Express eens

Bijdrager
    rrddbb

nu zit ik helemaal fout, heb een reset gedaan, wil het opnieuw installeren via airportconfiguratie maar krijg een ander scherm, krijg een melding dat de airport niet gevonden wordt , terwijl hij die ook niet mag vinden ik wil opnieuw installeren.

Bijdrager
    eeg

Ik had ook problemen met mijn Airport Express na een nieuwe router te hebben gekregen van UPC.
    Onderstaand hielp toen, wellicht bij jou ook ?

http://support.apple.com/kb/DL1482, Succes !

Bijdrager
    rrddbb

Nu is mijn airport opnieuw geïnstalleerd en de lampjes zijn groen, zoals boven, maar mijn muziek valt elke keer weg, heel vervelend, ongeveer een paar seconde hoor ik muziek door de luidsprekers en dan valt het al weg.
    Ik heb ook een UPC router, welke moet ik dan vragen? of heeft er iemand anders nog raad?

Bijdrager
    rrddbb

Mijn airplay werkt nog steeds niet goed, heb gelezen: airport configuratie- hulpprogramma en dan geavanceerde instelling- N laten uitzenden i.p.v. BGen N, maar dit krijg ik niet gevonden, kan iemand me helpen?
    Ben er ook achter gekomen als de mac aanstaat en mijn telefoon en de airport express krijg ik een oranje lampje,

gr.Ria.

Bijdrager
    rrddbb

Hallo,

Het is opgelost!!!!! Na dagen zoeken zoeken, het probleem lag in de meterkast, een dubbel stopcontact verwijderd ! En alles werkt nu!!!!
    So happy!!!!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.