7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Monachus

Airdrop

Ik heb een nieuwe 2012, iMac en daar stond altijd Airdrop in finder, doch de laatste tijd staat Airdrop er niet meer in, raar.
    Ik snap er niets van en weet dus ook niet wat ik daar aan kan doen, iemand een oplossing voor me. Alvast bedankt voor de moeite.

met vriendelijke groet,

Monachus

Bijdrager
    Chorro

Druk in Finder op voorkeuren (CMD + ,) en daarna op het tabblad Navigatiekolom. Daar kun je dingen aan of uitvinken die je in de navigatiekolom wilt hebben, waaronder Airdrop.

Bijdrager
    Monachus

Sorry, je hebt natuurlijk helemaal gelijk, zo dom heb ik mezelf nog niet meegemaakt, pfff, maar op de een of andere manier keek ik er schijnbaar steeds overheen of zo, bedankt voor je antwoord.

Bijdrager
    Haike

Of te wel;

En dan:

Moderator
    Strifer

Ik heb dit topic verplaatst naar het juiste subforum, namelijk “Mac software >> OS X”, omdat Airdrop een onderdeel is van het besturingssysteem van je Mac: Mac OS X. Het hoort niet bij “iOS Hardware >> iPhone”.

Bijdrager
    Averheijden

LS
    Ik heb een IMAC met Mavericks, maar Airdrop staat er niet standaard op, dus niet via Finder-Voorkeuren te zien
    Is dat normaal dat die aangekocht moet worden
    Groet
    alfons

Bijdrager
    Leander

Heb je een oudere Mac? Alleen nieuwere generaties Macs werken standaard met AirDrop.
    Lees even dit draadje: http://www.onemorething.nl/community/topic/airdrop-op-oudere-apples/
    Hierin staat beschreven hoe je toch AirDrop kunt aanzetten op een oudere Mac.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.