4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Pasav

AirDisk toch nog 3,5MB/sec

Hallo,

Na wat toch teleurstellende resultaten te hebben gezien op het internet over de Airport AirDisk die je kan maken via de nieuwe Airport Extreme heb ik er toch maar een gehaald. En wat mij bij mijn eerste test opviel was natuurlijk dat het opzetten zo gebeurt is maar dat ik toch nog zo’n 3,5 MB sec haal. Wel eens waar verbonden over Ethernet maar toch.

Waarom ik hem eigenlijk gehaald heb is om dat ik wil weten als je twee schijven insteld als Software Mirror Disk op j emac , en deze vervolgens via een USB hub aan je Airport Extreme hangt of die dan ook zal werken als mirror. Heb het antwoord nog niet.

Verder tot nu toe zeer tevreden over de nieuwe AIrport Extreme Gigibit.
    Ik heb trouwens nog wel journaling aan staan, zal de test eens herhalen als ik journaling uit staat.

Bijdrager
    Esquare

“Wel eens waar?” :?

Gewoon maar een vraag, of nee: twee vragen. Waarom zou je journaling uit willen zetten? En hoe zit het met het bereik van die Airport Extreme?

Bijdrager
    Pasav
    ”Esquare”

”Wel eens waar?” :?

Gewoon maar een vraag, of nee: twee vragen. Waarom zou je journaling uit willen zetten? En hoe zit het met het bereik van die Airport Extreme?

Nou omdat er ergens stond dat dat de snelheid enorm zou vertragen. Bereik is gewoon goed , maar mijn huis is ook niet zo groot ..;)

Bijdrager
    macpro

Wat ik ergens gelezen heb: de snelheid wordt vertraagd als je de Airport Extreme aansluit op de WAN poort en/of NAT aan hebt staan.

Zoek even op de website van MacInTouch naar hun review van de Airport Extreme, daar kun je er meer info over vinden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.