10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    marina2000

Air Parrot

Hallo

Een vraag over de app Air Parrot.
    Ik heb de app als proef gedownload,en het werkt goed via de apple tv 2de generatie en imac.
    Waar ik niet tevreden over ben is de beeld kwaliteit op de philips led tv type 47 pfl6687.
    Geluid is prima,heeft de beeld overdracht te maken met de proef versie?
    Sorry ale deze vraag al gesteld is.maar ik ben nieuw op dit forum.
    Graag een reactie.
    P.S Ik ben van plan om de Parrot aan te schaffen,is dan ook de beeld kwaliteit beter.
    m.vr.gr Hans

Bijdrager
    TheBigZ
    marina2000 op 12 juli 2013

Geluid is prima,heeft de beeld overdracht te maken met de proef versie?
    Ik ben van plan om de Parrot aan te schaffen,is dan ook de beeld kwaliteit beter.

Nee. Nee.

http://support.airsquirrels.com/category.php?id=4

Bijdrager
    KarelWillem

Heb je de Video Quality wel op High of Very High staan??

Bijdrager
    aruba

Als je de appleTv opstart kijk ff op info in instellingen ,daar wordt aangegeven wat precies de scherminstelling moet zijn,noteer dit en ga naar
    video in instellingen, je krijgt een hele lijst met scherm instellingen,klik de instelling aan die je opgeschreven hebt en je heb fantasties beeld,
    Heb zelf automaties geprobeerd maar kwaliteit was minder,succes.

Bijdrager
    marina2000

Ik heb bij info gekeken en en de tv resolutie op de apple tv staat op 720HD 60 hz
    Vanmiddag heb ik de instellingen zo gezet zoals hierboven ook het vakje force 720p aangevinkt,maar ik zag geen verschil.
    Nogmaals de vraag heeft de Airparrot free sample voor 20 minuten iets te maken met de niet te wijzigen instellingen.
    En kan ik gewoon de uitvoering downloaden en 10 dollar betalen zonder probleem?
    En graag dan de uitleg erbij.
    Alvast bedankt.
    Gr hans

Bijdrager
    KarelWillem
    marina2000 op 12 juli 2013

- Nogmaals de vraag heeft de Airparrot free sample voor 20 minuten iets te maken met de niet te wijzigen instellingen.
    – En kan ik gewoon de uitvoering downloaden en 10 dollar betalen zonder probleem?
    – En graag dan de uitleg erbij.

– Nogmaals: nee.
    – Ja, als je nog 10 dollar hebt, zal dat geen problemen opleveren.
    – De uitleg van wat er bij?

Bijdrager
    marina2000

Ik ga morgen eerst nog eens kijken of ik het beeld op de tv dus beter kan krijgen.
    Als ik jou dus moet geloven moet ik verandering zien als ik de instelling wijzig in de air parrot.
    Met de uitleg erbij bedoel ik bijv hoe in te stellen enz.
    Aangezien mijn Engels niet echt goed is,heb ik er dus moeite mee om uit te vogelen hoe ik de app bijv moet downloaden.
    Dus misschien dat jij me hierbij wil helpen.

Bijdrager
    KarelWillem

Als je de Video Quality op Very High zet, zal je een verbetering moeten zien i.d.d.

Klik op Buy
    Klik op Checkout
    Vul je gegevens in
    Klik op Continue
    etc.

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    marina2000

Hallo KarelWillem

Ik heb alles gedaan zoals je beschreven hebt,maar als ik in de proef fase Airparrot vanalles verander dan zie ik totaal geen enkel verschil in beeld.
    Het beeld of althans de letters blijven wazig niet te zien of ik moet voor het beeld gaan zitten op 50 cm afstand.
    Wat doe ik niet goed,heeft het met de Apple tv te maken of anders?
    Gr Hans

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.