5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    recoiller

AirPort mysterie

Ik heb nog 2 opmerkelijke zaken…

Ten eerste zie ik mijn airport die ik thuis heb ingesteld ook als ik 30 km verder op mijn werk zit.
    Eerder dacht ik dat ik te maken had met een spook-beeld van het apparaat maar ik kon zowaar instellingen aanpassen.
    Thuis bleek dat de instellingen inderdaad waren doorgevoerd en het internet daardoor niet meer beschikbaar was.
    Ik heb wel een poort open staan voor FTP naar mijn NAS, maar is dat ook de oorzaak dat ik op afstand bij mijn airport kan?

Ten tweede heb ik net hier 2 airports opnieuw ingesteld. Gastnetwerk staat uit. Ik zie beide aiports gewoon in het configuratieprogramma. Ik zie beide netwerken ook onder de draadloze netwerken. Ik zie echter het oude netwerk (dat ik opnieuw geconfigureerd heb ook nog steeds. Ik kan daar ook op inloggen en dat werkt ook. Er zijn nu 3 netwerken met alle drie een ander ontvangst level maar er zijn maar 2 apparaten.

Bijdrager
    RoyHochstenbach

Heb je toevallig een MobileMe account ingesteld op de computer en de Airport apparaten?

Bijdrager
    recoiller

Op de computer wel. Op de airport niet.. kan dat dan?

Bijdrager
    RoyHochstenbach
    recoiller op 24 januari 2011

Op de computer wel. Op de airport niet.. kan dat dan?

Dat is mogelijk inderdaad, maar als je dat niet hebt ingesteld, zal het probleem ergens anders liggen.

Bijdrager
    Oppie

Vraag 1: wat denk je van het vinkje:
    ‘Sta configuratie via het internet met behulp van Bonjour toe’ ?!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.