9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iTommie

Aimbot mac?

[schaam]

Ik wil graag aimbot voor de mac (Wolfenstein ET)

Wie kan deze ergens vinden?

(ik wil deze gebruiken om een beetje te leren schieten, want mijn vriend had dat in het begin ook en nu is hij super goed. Ik ga hier alleen in mijn eigen server of bij mijn vriend’ server, ik wil hier verder niemand kwaad mee doen hoor ;))

[/schaam]

Bijdrager
    profclimber

Nou ik kan je een ding zeggen, je wordt er niet beter van :innocent:

En ik denk niet dat veel mensen dat leuk gaan vinden, zover ik weet is er geen voor RWTC. Maar de laatste keer dat ik dat gespeeld heb is ook al weer 2 jaar geleden of zo. Ik kan je er niet mee helpen sorry

greetz m

Bijdrager
    magic-with-mac

Als er Aimbots zijn voor wolfenstein ET zul je het moeilijk gaan krijgen wat een groot deel van de servers gebruikt Punkbuster (anti-cheat mod) waardoor alle cheaters(ook aimbots) gelijk gekicked worden

Bijdrager
    Ijope

je wordt er niet beter van gewoon spelen en na 120 uur lukt het een beetje

Bijdrager
    magic-with-mac

heb ik je zo erg verslagen gisteren Tom?:P

Bijdrager
    iTommie

Neej, ik had het gisteren middag al gevraagd;)

Maar ik ga daar ook eg niej mee in punkbusterservers, heeft toch geen zin

Inactief
    Anoniem

cheaten is voor zwakkelingen, speel gewoon tegen je maat die wel goed is en je wordt goed na verloop van tijd. geduld joh!!

Bijdrager
    Apfel
    ”magic-with-mac”

Als er Aimbots zijn voor wolfenstein ET zul je het moeilijk gaan krijgen wat een groot deel van de servers gebruikt Punkbuster (anti-cheat mod) waardoor alle cheaters(ook aimbots) gelijk gekicked worden

Zelfs met evenbalance punkbuster kom je aimbots of andere hacks af en toe wel tegen ze zitten het liefst op servers waar geen admins aanwezig zijn, zo ontlopen ze een permanent ban, waterdicht is het systeem niet.

Bijdrager
    Zorcky

Moet je anders zoeken op een Aimbot voor RTCW zelf en met wat geluk werkt het op ET?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.