3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Joost23

AH fotoservice

Hallo

Vandaag AH fotoservice gedownload. Even uit lopen zoeken hoe het werkt en heb hier een vraag over.

Als ik onder mijn account foto’s wil selecteren zie ik een hele ‘ tree’ met iPhoto library etc etc. Als ik onder de naam van mijn vriendin inlog (library is gedeeld!!!) dan zie ik dit niet en kan ik dus ook geen foto’s selecteren om naar de AH te sturen….Snap er helemaal niets van…iemand hier ervaring mee

Bijdrager
    piebas

De software “kijkt” alleen in de iphoto van de ingelogde gebruiker en kan niet in een gedeelde library kijken voor zover ik weet

Bijdrager
    Joost23

ik zal eens kijken of ik een schermprintje kan invoeren. Op een of andere manier heb ik het wel voor elkaar grekegen om de events in de AH foto service te tonen (onder het account van vriendin). Hoe dit gelukt is weet ik niet meer :). En het lukte me dus maar 1 keer.

OP mijn eigen account kon ik wel alles zien, alleen worden events niet 1-op-1 overgenomen. Als ik in november meerdere malen importeer, is dit in iPhoto 1 gebeurtenis (kies ik voor) alleen bij de Appie software wordt dit toch gesplitst….niet ideaal dus….

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.