2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    rtgrs

Agenda’s verdwijnen!

Sinds vanochtend gebeuren er opeens hele vreemde dingen:

MobileMe wist agenda’s, verplaatst agenda’s naar andere agendagroepen. Gelukkig verschijnt een waarschuwing, dus ik heb agenda’s kunnen backuppen. Maar wanneer deze terug gezet worden, begint het systeem weer te flippen. Agenda’s worden weer verplaatst, dubbele agenda’s verschijnen.

Ik hoop niet dat ik iets kwijt ben. Maar om nou 1000-en agenda-items door te spitten (bij het verschillen-scherm)…

Het is me niet eerder gebeurt. Ik ben hier ook totaal NIET blij mee. Een agenda hoort betrouwbaar te zijn. En dat is hij op deze manier niet.

Mijn apparaten die gebruikmaken van MobileMe:
    – iMac
    – MacBook
    – iPhone
    – AirPort Extreme

De afgelopen dagen heb ik Back To My Mac op de iMac, MacBook en Airport Extreme ingesteld. Verder is er niks gewijzigd.

Help!

Bijdrager
    wido

Op een van je apparaten is de agenda blijkbaar drastisch anders…
    Wat je zou kunnen doen, als je weet dat de agenda op MobileMe goed is, is je agenda op bijv. de Mac opnieuw instellen, maar dan moet je wel zeker weten dat de online agenda goed is.
    Als je een backup hebt van je agenda in iCal kun je het beste eerst alles in iCal vervangen door de gegevens van Mobile
    Me, dan de backup terugzetten en nog eens synchroniseren, en dan maar hopen dat het goed komt :roll:

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.