4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    MacDon

Agenda's gmail (deels) niet zichtbaar

Beste allemaal,

Er is iets vreemds aan de hand met mijn Google agenda’s. Ik heb een account en altijd zonder problemen daar gebruik van gemaakt. In die account heb ik diverse agenda’s aangemaakt zoals bijvoorbeeld werk, verjaardagen etc. Tot nu toe altijd kunnen zien zonder problemen, zelfs elk met een eigen kleurtje!
    Maar nu ineens zie ik alleen nog maar de ‘hoofd’ agenda. De andere agenda’s (dezelfde account) krijg ik niet meer zichtbaar. Heel vervelend en vreemd. Ik via instellingen bij de account al eens de agenda functie uit en weer aangezet en zelfs de hele account verwijderd en opnieuw ingevoerd. Niks werkt! Ook de iPhone van mijn vriendin met dezelfde account heeft hetzelfde probleem.
    Wat mis ik? Zie ik iets over het hoofd?

Gr. Don

Bijdrager
    Tegels

Loopt al een thread over op OneMoreThing: http://www.onemorething.nl/community/topic/calendar-problemen#post-2460944
    Ik had hetzelfde probleem. Kijk ff goed in de post waar ik verwijs naar een google forum; er zijn veel meer mensen die er last van hebben. Bij mij is het over!

Bijdrager
    MacDon

Hoi Tegels,

Bedankt voor je reactie en link! Volgens mij heb ik het voor elkaar.
    Had trouwens niets gevonden maar blijkbaar is zoeken niet mijn sterkste punt…
    Bedankt!!!

Gr. Don

Bijdrager
    Tegels

Mooi dat het opgelost is!!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.