30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 39)
  • Q:

Bijdrager
    HSL

agenda UNREAL TOURNAMENT (de oude en dus niet 2003)

laat hier weten wanneer en waar je speelt,.. server naam of ip.. en als je je ip niet open en bloot op internet wil zetten, dan ff waar we je ip wel kunnen vinden,.. (of dyndns naam).

zo beter ams???:P

Bijdrager
    Urbin Design

LOL. Zie ik vanavond wel:P

Bijdrager
    Amsterdam

Har, misschien een idee:

Verander de threadtitel in “Agenda Unreal Tournament (de oude)”, ofzo, dan kunnen we regelmatig hier kijken wanneer er gespeeld wordt ofzo, wel een leuk idee van je om zo mensen te “werven”, ik ben er wel voor in, veel te lang niet gespeeld. :D

Bijdrager
    Syndic

Ploep me maar zodra er gespeeld word:P

Bijdrager
    Mmmarco

Lijkt me wel wat. Maareeeh met ADSL lite hoef ik het zeker niet te proberen, of wel?

Bijdrager
    HSL
    ”Mmmarco”

Lijkt me wel wat. Maareeeh met ADSL lite hoef ik het zeker niet te proberen, of wel?

jawel hoor kan MAAKKKEEELIJK!!

Bijdrager
    Amsterdam
    ”Mmmarco”

Jawel man, dat moet geen probleem zijn volgens mij.

Bijdrager
    Mmmarco

OK! Dacht dat dat veel te langzaam zou zijn!

Eehhmmm maar heb ondertussen UT2003 geinstalleerd. :cry:

Bijdrager
    Amsterdam

Ik ook, maar heb de oude Unreal Tournament er nog altijd op staan. Ben er nooit vanuit gegaan dat iedereen UT2003 als een speer zou aanschaffen/downloaden. Bovendien speelt UT2003 pas echt lekker met een G5 naar mijn idee.

Hoe dan ook mensen, trash de oude Unreal Tournament NIET, we gaan dat nog regelmatig spelen!

Bijdrager
    Elger

ik ben met alle macht aan het proberen om ut2k te installeren… werkt die
    UT X Preview 3 een beetje lekker?

Bijdrager
    Mmmarco
    ”Amsterdam”

Ik ook, maar heb de oude Unreal Tournament er nog altijd op staan. Hoe dan ook mensen, trash de oude Unreal Tournament NIET, we gaan dat nog regelmatig spelen!

Dan start je zeker op in OS9? Ik had voor de gein UT ff via classic aangezet. Dat was niet zo slim… Maar had kopie gebrand van mn UT met alle uitbreidingen. Dus zal eens kijken of ik alles gewoon weer terug kan zetten en mn iMac fatsoenlijk kan inrichten onder OS9 (met ADSL ed)

Bijdrager
    aToMac

Ik krijg UT X niet aan de praat op mijn G5, ook via Classic geeft ie zo’n irritante foutmelding.

Ik wil weer knallen… :cry: Iemand met een G5 die wel zo fortuinlijk is?

Bijdrager
    Elger

Het installeren van Unreal Tournament en het spelen onder Mac OS X.

Zoals sommigen van jullie weten (:P) is UT een spel voor mac os 9. Dat betekent dus ook dat je dit normaal niet onder MacOSX kan spelen. Maar toch wel dus; lees hieronder hoe ik het werkend heb gekregen. (na tijden lang proberen.)

Met dank aan de Unreal Spelers op iChat en iRuben:)

Stap 1: Installeren classic op je mac.
    1.1: Start op vanaf cd (classic dus)
    1.2: Installeer classic
    1.3: lach naar classic en download de apple updates via de apple websites.
    1.4: installeer de updates (ze zijn er niet voor niets)
    1.5: ga verder onder classic bij stap 2

Stap 2: Installeren van UT
    2.1: Stop de (officiele) UT cd in je drive
    2.2: Full install draaien
    2.3: Spel starten
    2.4: Kijken welke versie je hebt en ff genieten van UT onder os9
    2.5: Spel verlaten

Stap 2.5: Wat te doen bij een versie die NIET versie 436 is
    2.6: Download de update; Update 436
    (± 4 mb)
    2.7: Installeer deze update (ONDER CLASSIC! anders krijg je “Script=48 C++=52” error)
    2.7.1: Deze update NIET onder mac os x installeren!
    2.8: UT is nu klaar voor gebruik in mac os x
    2.9: Kies bij de opstartschijf voor mac os x en reboot

Stap 3: Unreal Tournament klaarmaken voor Mac OS X
    3.1: Download de preview; UT X Preview 3
    (± 1 mb)
    3.2: Uitpakken en de files in de Unreal Tournament map zetten (zoals aangegeven)
    3.3: Ini files KAN je backuppen, maar zorg dat je de INI files gebruikt die bij de preview x 3 zitten
    3.4: Start de Unreal Tournament Preview 3 applicatie
    3.5: Begin maar met fraggen:)

Snelheid:
    Onder mac os 9 opstarten IS sneller wanneer je een 400mhz g3 hebt ofzo, maar met het processorgeweld van tegenwoordig kan je rustig spelen onder MacOSX…

Bijdrager
    thomdebom

vraag het hier ook nog maar een keertje:

weet iemand hoe je UT2003 online kunt spelen, ben namelijk echt benieuwd hoe het speelt op een G5 met ADSL basic…

Zie ook hier

Moderator
    Strifer

kan ik de gewone UT ook op mijn iMac 17 inch spelen? En hoe installeer ik deze zonder classic?

Ik heb het spel overigens (nog) niet, kan het niet eens vinden!!

Bijdrager
    MacBeer

Ik ben bang dat je er niet onder uitkomt om classic te installeren. De oude UT was er al voor OSX en er is daar geen nieuwe versie voor uitgebracht.
    De OSX update verandert een paar files in de UT map, maar deze zal dus volledig geinstalleerd op je HD moeten staa.

Ik ben zelf ook het haasje, recent Panther geinstalleerd en geen Classic erop gezet…

Moderator
    Strifer

ik heb geen probleem om dat hele spel op mijn hd te installeren, ruimte genoeg hierzo:p

heb alleen echt GEEN zin in classic… heb ik verbannen!:p

Bijdrager
    Amsterdam

Goed nieuws mensen (ik ben blij als een kind):

Er zwerft op internet, locatie daargelaten, een versie van Unreal Tournament 1999 rond die je kan “installeren” zonder dat je Classic hebt draaien. Die was ook het euvel bij mij. Ik heb de originele cd van Unreal Tournament 1999 hier maar kan er niets mee omdat ik alleen maar OSX draai hier. Balen, want in het verleden, toen ik Classic nog had draaien, kon ik met de patch het spel prima spelen onder OSX.

Maar….al die moeilijke toestanden zijn verleden. Net als UT1999, maar ik vind dat nog steeds de lekkerste versie van Unreal Tournament.

Als er nog enthousiastelingen zijn die het online zouden willen spelen, dan zou ik meer dan graag jullie host zijn. Laat me nog even stoeien met het installeren enzo, want op het moment heb ik het spel nog niet binnen. Lijkt me supergaaf en ja hoor, daar gaat de rest van m’n vrije tijd.

Stuur me een PB als je geinteresseerd bent in het spelen van de oude Unreal Tournemant. We’ll take it from there.

Ultra Kill.

Bijdrager
    Chris Meijburg

Die versie waar Ams het over heeft werkt idd prima!
    Hier ff een screenshotje:

En ik heb geen Classic…;)

Bijdrager
    Flameboy

van waar is die versie?

want ik voel de ut-microbe al weer opkomen van toen ik een pc had (the dark age of my life :p)

Bijdrager
    Amsterdam

Mensen. Chris en ik hebben getest of het allemaal online werkt: en na een beetje ge-UDP en ge-TCP met portnatten hebben we de boel aan het schieten gekregen. Even wat info voor diegenen die Unreal Tournament 1999 nog geinstalleerd hebben staan:

Portnatting: 7777 en 7778 UDP (ik heb ook TCP aangezet voor zekerheid).

Host: ut.fred6.nl

Rond een uur of 21.00 zullen we wel aan het spelen zijn. Ik heb geen mods geinstalleerd dus met alleen Unreal Tournament 1999 kun je gewoon inloggen op mijn server.

Voor informatie omtrent het spel zelf qua installatie op OSX e.d., stuur mij een PB en ik help je graag verder.

Verder verzamelen de meesten zich in de iChatroom die we ervoor hebben aangemaakt (Sigterm):
    appeltje-G “Unreal OSX”

Met vriendelijke groet,
    Unreal Tournament 1999 Klantenservice

LOL

Bijdrager
    suicide

Wel weer ff wennen zeg!
    Jammer dat ik maar een paar potjes kan doen:(
    Zit nu met de jongste de sesamstraat site door te klikken omdat mamma ff de hort op is:)

Fragism isnt an illness, its an art!

Bijdrager
    Amsterdam

De kolere zeg! Was het ook niet meer gewend zeg, wat een snelheid allemaal. Wel tof weer hoor, die oude UT rules man, echt te gek. Ik vind GhR ook supertof hoor, bij mij komen ze eigenlijk allebei op de eerste plaats. Echt super. Tering, en nu moet ik die adrenaline ff laten relaxen, want die suist door m’n lichaam hier hehe….

:evil: :mrgreen:

Bijdrager
    Flameboy

damn, ik heb maar ff kunne spele en ik heb alweer zin:D

Bijdrager
    Amsterdam
    ”Flameboy”

damn, ik heb maar ff kunne spele en ik heb alweer zin:D

FlameBoy, neem ff contact met me op via iChat wil je?

Bijdrager
    Amsterdam

Mijn god, ik was *kapot* gisteren na die Unreal-sessie man! Wel ff lekker en ik heb geslapen als een roos man hahahaha! Was me een sessie wel, en zeker voor herhaling vatbaar. Rare mods trouwens he? De een vond ze leuk, de ander vond ze minder leuk. Ach, het is voor de lol allemaal en ik ben blij dat ik alle mods nog heb kunnen vinden, heeft me een halve dag werk gekost.

Bijdrager
    Mac-ofiel

Ik heb het gistravond weer even geprobeerd te spelen, maar mijn god, als je al geen ADHD hebt dan krijg je het wel. Het is mij te druk en te snel, wel jammer, want verder is het een leuk spel.
    Ik hou me voorlopig bij de Single player optie, die kan “opa” :P :wink: nog wel bijbenen LOL.

Bijdrager
    Amsterdam

Wil, maar gisteren was het ook totaal slagveld hoor kolere niet te kort! Ik ben ook rustiger gewend. Althans, ging er ook wel aan toe en de bommen en granaten en redeemers vlogen me ook wel om de oren, maar gisteren was echt oorlog haha! Eigenlijk een soort test ook of de mods zouden draaien. Die doen het dus. We kunnen ook de standaard maps weer een keer doen. Capture the Flag is ook leuk om te doen, kun je met z’n allen tegen de computer spelen als team.

Bijdrager
    MacBeer

Jeeeemig….. zojuist even flink op mijn donder gehad van Ams….. damn zeg. Ik moet iets meer oefenen.

Bijdrager
    Amsterdam

LOL waiting for you in The Strip… :wink:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 39)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.