2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Sponz

    Agenda sync probleem

    Ik heb een Agenda probleem. Ik had NuovaSync en heb dat account verwijderd. Als ik nu via iTunes mijn iCal agenda’s op mijn iPhone wil zetten kan ik in iTunes Kalenders niet selecteren omdat waarschijnlijk NuovaSync(ik weet het wel zeker) op mijn iPhone heeft gestaan. Weet iemand hoe dit op te lossen is want nu kan ik mijn agenda’s niet via iTunes syncen.

    Opgelost.
    Na 20x iTunes opstarten en iPhone rebooten kreeg ik het selectie vakje van Agenda’s syncen weer terug.

    Bijdrager
    Stadsman

    Dit opnieuw opstarten is waarschijnlijk zinloos geweest. De sync gaat niet elke minuut maar alleen per kwartier of zo. Je moet dus minimaal een kwartier wachten om zeker te zijn dat het weer zichtbaar is.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.