5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Zimbardo1

Agenda problemen na upgrade 4.2

Ik heb een iphone 4. Overigens erg tevreden. Helaas nu een minpuntje. Mijn agenda is na de upgrade naar 4.2 zo langzaam geworden dat er niet meer goed mee valt te werken. Bij het kiezen van de maanden krijg ik pas na ruim een minuut pas de afspraken te zien. Zo kan ik niet plannen! Dit kan niet goed zijn. Heeft iemand hier ook problemen mee en nog beter: een oplossing?

Bijdrager
    Brainy

Ik heb geen problemen. Het werkt heel vlot allemaal. Heb je al eens je iphone gereboot?

Bijdrager
    schuurr

Ik heb hetzelfde. Sinds de update inderdaad.
    Als ik de calender open dan is ie helemaal blanco en daarna verschijnen de afspraken pas.
    Ik moet zeggen dat ik alleen mobile me agenda’s er op heb staan. Het lijkt alsof die eerst verbinding moet maken met Mobile Me of zo en dat ie daarna pas alles weergeeft. Maar dat kan niet want offline doet ie het wel alleen met een vervelende vertraging….

Ik heb verder alles al opnieuw ingesteld en opgestart e.d.

Bijdrager
    schuurr

Oh ja ik heb een iPhone 3GS….

Bijdrager
    Zimbardo1

Schuurt je omschrijft het probleem goed. Beb erg benieuwd of meer mensen hier last van hebben?

Brainy, reboot heb ik al geprobeerd. Ik blijf het probleem houden. Heb het trouwens ook met mijn iPad.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.