3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Plankierkaarter

Agenda probleem bij activiteiten die de 'hele dag' duren

ik heb een vrij vervelend probleem met ‘Agenda’ (Calendar).
    Ik heb een Iphone, iPad en MacBook Pro, die hou ik allemaal in sync met iCloud. Mijn probleem doet zich voor MBP, op iPhone en iPad werkt alles nog correct.
    Bij activiteiten die gewoon 2 uur duren bv, is er geen probleem. Het probleem doet zich voor bij activiteiten die de ‘hele dag’ duren: die worden NIET in mijn agenda opgenomen. Op de iPhone en iPad zie ik alles wél correct.

Héél vreemd allemaal… Nog iemand ervaring hiermee? Screenshots in bijlage…

Bijdrager
    Plankierkaarter

mod: sorry voor het meerdere keren posten, kreeg de screenshots er niet in.

Bijdrager
    Hansi2124

Je kan je posting bewerken/aanpassen door met je cursor boven je avatar te hangen, klikken op het driehoekje en kies voor Bewerk.
    Verder is het belangrijk om niet te snel op “Voeg toe” te klikken, maar eerst wachten totdat het onderste veld automatisch is ingevuld.

Met een tweede plaatje uploaden wordt de tag img niet meegegeven. Dit kan je oplossen door nogmaals op Img te klikken.

Het is dus niet nodig om meerdere topics aan te maken als je bovenstaand probleem hebt. En ook je opmerking naar de moderator toe kan hiermee dus in je eerste posting erbij geplaatst worden.

Overigens heb je deze vraag al eerder gesteld en gaan we daar gewoon verder.
    :wink:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.