4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Anoukserena

agenda kwijt op iphone

Beste allemaal,
    Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen, heb al zoveel geprobeerd!
    Van het een op het andere moment was mijn agenda leeg. Zowel de standaard agenda app als de weekkalender app die ik gebruik. Het enige dat hij nog weergeeft zijn de feestdagen, voor de rest is alles weg, afspraken, verjaardagen etc. Zowel in de toekomst als het verleden is alles leeg. Bij instellingen staat synchroniseren op alles en ik heb ook al een reservekopie gemaakt via itunes, maar helaas zonder resultaat. Heb al gebeld naar apple, maar zij kunnen me niet helpen aangezien de garantie is verlopen dus ik ben ten einde raad!
    Groetjes Anouk

Bijdrager
    jandoornbos

Heb je in de Agenda app al gekeken of de agenda’s niet verborgen zijn? Linksboven in de agenda app zit een knop met Agenda’s. Alle ingeschakelde agenda’s bevatten een vinkje.

Bijdrager
    ronvanhamond

Ik begrijp dat het gaat om een agenda die gesynchroniseerd wordt. Ik had een soortgelijk probleem op mijn ipad. Wat ik gedaan heb is even het synchroniseren van de agenda uitschakelen bij het betreffende account, hierop komt de vraag of je werkelijk de agenda wilt verwijderen van je apparaat, dit met ja beantwoorden. Hierna synchroniseren agenda weer aanzetten, waarna hij weer keurig volliep. Hoop dat dit soelaas biedt.

Bijdrager
    Anoukserena

Bedankt voor jullie reacties!
    De agenda’s staan allemaal aan, zowel in de standaard app als in de weekkalender app.

Ook het opnieuw synchroniseren heb ik gedaan. Mijn agenda van Outlook komt er wel in voor. Maar de afspraken die ik er zelf op mijn iphone in heb gezet, komen nog steeds niet in beeld. Ook zie ik nog steeds alleen de feestdagen en niet bv de agenda met verjaardagen….

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.