10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    MacKevin11

Agenda, kleuren blijven veranderen

In de standaard Agenda applicatie (voorheen iCal) op mijn MacBook Pro (MacOS 10.8.5), iPad (iOS 7.0.2) en iPhone (iOS 7.0.2) blijven de kleuren van de agenda’s (Thuis, School, ect…) veranderen.

Ik had eerst:
    Agenda 1: Blauw
    Agenda 2: Geel
    Agenda 3: Bruin
    Agenda 4: Groen

Agenda 1 veranderd steeds naar de niet-standaard gedefinieerde kleur lichtblauw.
    Agenda 2 veranderd steeds naar paars.

Het maakt niet uit waar ik de kleuren verander (op m’n iPad, op m’n iPhone of gewoon op m’n Mac), de kleuren blijven terugkeren naar paars en lichtblauw.
    Ik erger me er gewoon aan en zou graag een oplossing hebben… dit ziet er niet uit en ik ben mijn eigen kleuren gewend.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Of komt het probleem bij meerdere van jullie voor?

Alvast bedankt voor de moeite!

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik heb het zelfde probleem, dat kleuren veranderen, nog geen oplossing gevonden.

Bijdrager
    belfortmac

@MacKevin11
    Hier geen problemen, heb zelfs het laatste uur paar keer van kleur veranderd om te kijken of iets niet goed ging.
    2 macs en 2 ipads, geen probleem.

Bijdrager
    GRoelS

Zie voor meer reacties over dit hinderlijk terugkerend gebeuren:

One More Thing » Community » Forum » Mac Software » OS X » Apple agenda

Bijdrager
    MacKevin11

Hmm, dus gewoon even wachten moet een oplossing bieden?

Bijdrager
    cmug

Volgens mij moet Apple hier even wat prioriteit op zetten deze kleurtjes door de gebruiker zelf te laten kiezen. Het is heel irritant dat elk apparaat dat je gebruikt en je agenda synchroniseert een andere kleur gebruikt. Voor Apple kun je hier feedback geven.

Bijdrager
    tkjdejong

Hier hetzelfde probleem! Hoor graag de oplossing…

Bijdrager
    GRoelS

Hmm even wachten heeft inderdaad geholpen:nerd:

De kleuren zijn weer als vanouds!

Bijdrager
    tkjdejong

Same here

Bijdrager
    MacKevin11

Zelfde hier, nadat ik ze zelf weer terug gezet heb dan… Maar ze blijven nu vast staan in ieder geval.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.