4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Phenoo

Agenda in iCloud overschrijven

Hallo iedereen,

Vandaag merkte ik dan er een agenda uit mijn iCal (agenda) verdwenen is. Ik weet niet precies hoe dit gebeurt is, maar die gegevens zou ik wel graag terug willen. Ik heb via Time Machine de datum opgezocht waar ik voor het laatst die agenda nog had en heb deze terug gezet.

Alleen elke keer dat ik Agenda weer open, worden die gegevens langzaam overschreven met de gegevens van iCloud en verdwijnt die agenda weer.

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat iCloud (en dus de iPhones en iPads die ook de iCloud gegevens gebruiken) overschreven worden met de backup van Time Machine?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Bijdrager
    Phenoo

Is er niemand die mij kan helpen?

Bijdrager
    fred44nl

je kunt in Agenda aangeven welke agenda’s getoond moeten worden en welke niet.

Bijdrager
    Phenoo

Dat weet ik. Alleen is deze agenda helemaal verdwenen. waarschijnlijk gedeleted door mijn zoontje toen hij met de iPad aan het spelen was.

Nu krijg ik het niet meer voor elkaar om iCloud te overschrijven. Zowel bij het terughalen van de complete map Calanders in de bibliotheek, als met het importeren van de oude back-up. Het gaat telkens eventjes goed totdat de agenda begint te synchroniserenen. Dan zet iCloud zijn backup weer terug (en wordt die agenda weer weggehaald).

Wat ik wil is dat tijdens het synchroniseren (eenmalig) mijn Mac de gegevens in iCloud kan overschrijven.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.