3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Fireman

[agenda] hoe toegevoegde agenda weer ontkoppelen van bestaande agenda?

Ik heb op mijn iMac en iPhone diverse gedeelde agenda’s. Nu had ik er al een van mijn werk en die had ik gedeeld met mijn gezin.

Nu kreeg ik vandaag een .ics bestand om toe te voegen. Deze heb ik dus aan mijn bestaande agenda toegevoegd. Maar omdat er eigenlijk te veel info in staat om te delen met mijn gezin, wil ik deze weer ontkoppelen zonder dat ik de originele agenda hoeft te verwijderen?

Dus weer terug naar het oude. En voor die .ics agenda een aparte agenda aanmaken welke ik dan niet deel met mijn gezin.

Kan ik dat weer voor elkaar krijgen? Zoja, hoe?

Thx alvast (hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Heb een 5s en meest up-to-date versie van iOS.

Bijdrager
    GoeieDag

Maak die aparte agenda aan en open (dubbelklik op) de activiteit die bij dat .ics bestand hoort. In het venster kun je rechtsboven (vakje met agendakleur) deze activiteit aan een andere agenda koppelen, dus ook aan de net aangemaakt agenda.

Bijdrager
    Fireman

Yep gelukt, de bestaande activiteiten apart verwijderd uit de originele agenda.

Als het goed is dan moet automatisch nieuwe activiteiten gekoppeld worden aan de nieuwe agenda. Gaan we effe testen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.