7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Vikash

Agenda achternamen uitzetten

Misschien een raar probleempje, maar is het mogelijk om achternamen uit te zetten in de agenda. Ik weet dat als je ze gewoon niet invult je ze dan ook niet ziet, maar als ik ze dan sync met mijn telefoon zie ik achter elke naam een streepje (omdat hier de achternaam hoort). Heeft iemand hier een oplossing voor gevonden?

Alvast bedankt

Bijdrager
    Turbanus

Gewoon de voornaam en achternaam andersom invullen…..

Bijdrager
    wout3r

Bedoel je bij Adresboek van Apple zelf of van Entourage?
    Adresboek > Voorkeuren > Algemeen > Weergave > Achternaam – Voornaam

Bijdrager
    lowfi

Nee kan niet… voorheen loste ik dat op door een spatie ipv de achterrnaam te zetten maar dat lijkt nu niet meer te werken. Enige is gewoon syncen en dan op je telefoon al die streepjes weg halen. Volgende keer dat je dan synced verschijnen die streepjes dan niet meer. Leuk werkje:D

Bijdrager
    Vikash

Dat ga ik dan maar es ff proberen:)

Dit werkt jammer genoeg niet, als ik een contact aan pas en weer sync dan komt het streepje weer.

Als ik de achternaam alleen invoer dan krijg ik toch gewoon een streepje bij de voornaam? En als ik achternaam-voornaam instel wisselt het streepje toch gewoon om?

Bijdrager
    lowfi

Huh…?

Wat voor telefoon heb je want bij mijn SE k750 werkt dit namelijk wel. Misschien een keer de devices resetten of opnieuw pairen dan.

Trouwens lees goed bij alle wijzigingen die je doet in isync want voordat je het weet ben je al je contacts kwijt….

Bijdrager
    Vikash

W810i, wat ik heb gedaan: Ik haal het streepje weg bij een contact via mijn telefoon -> Ik verander in mijn adresboek (mac) een gegeven van het contact persoon -> Ik doe iSync -> Et voila streepje is terug :o

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.