10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Jurien73

Agenda

Hallo ik zoeken een agenda waarin we leerlingen en docenten kunnen toevoegen, maar waarbij leerlingen geen rechten hebben om iets in de agenda te veranderen.
    Of kan dit met een nieuwe functie van iOS 6 guided access

Geblokkeerd
    Bento

Jij zoeken agenda? Jij beter zoeken Nederlandse taal leraar.

Bijdrager
    SunKeeper

En jij beter ophoepelen.:slant:

Bijdrager
    GastonM

Gaan we weer met taal-discriminatie beginnen? Laten we het nou eens respecteren dat niet iedereen even goed Nederlands kan schrijven. Als het maar duidelijk is, en dat is het naar mijn mening.

Bijdrager
    Jurien73

Gasje8 ik ben het helemaal met je eens sorry voor de rest en kan ik iets tegen het discrimineren doen?

Bijdrager
    Jurien73

Maar weet iemand een oplossing voor mijn vraag?

Bijdrager
    SunKeeper

Helaas lopen hier lui zoals Bento die er op uit zijn topics in de war te sturen.:sealed:

Bijdrager
    Stirf

En lopen er hier lui die er dan ook nog op gaan reageren. Net zoals ik nu, wat ik dus helemaal niet moet doen, maar het beste is om horken te negeren. Dit is mijn boodschap en nu weer on topic, want de TS heeft hier niets aan.

Bijdrager
    iep

Het eerste wat mij in de gedachten schiet is Exchange maar dat is meteen weer een complete omgeving. Er zijn wel wat alternatieven voor maar ook dan heb je het weer over complete omgevingen. Wellicht dat iCloud nog iets kan betekenen. Je kunt daar namelijk wel agenda’s delen en volgens mij moet je daar ook in kunnen stellen wat iemand aan rechten heeft in die agenda. Misschien dat een en ander al mogelijk is met de systemen die jullie al hebben. Al eens bij jullie eigen systeembeheerder nagevraagd?

Bijdrager
    Dustin24

Gebruiken jullie als school zijnde geen Magister? In dat geval kunnen de leerlingen de Meta app gebruiken. Ze kunnen dan lezen wat het huiswerk is en de behaalde cijfers zijn ook zichtbaar maar ze kunnen de data niet veranderen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.