6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    strigoi

Age of Empires III Random Crashes

Je kent het wel van die dagen dat je even terug wilt naar het verleden, stuk oernostalgie ophalen. Dus even Age of Empires III spelen. Nou met nadruk op dat even dus. Raar genoeg heb ik random crashes na 15-30 minuten spelen.. Ik speel op een Macbook Pro (leopard) + 24″ LCD scherm. Spel draait soepel op ‘High’ en een resolutie van 1920×1200. Heeft iemand al eerder dergelijke random crashes gehad? Zoja is er al een oplossing voor?

ps game is legaal en gepatched

Bijdrager
    kolko

Even niet ter zake doende, maar AoE3 is nog lang geen verleden hoor :P

Bijdrager
    KingAchille

Kan hij wel “vlot” draaien op het scherm van je MacBook Pro zelf?
    Mvg,

Bijdrager
    RPGboy
    ”kolko”

nou is toch al best een oud spel…

ik denk dat opnieuw installeren het beste is? en anders ligt het misschien aan je systeem … of je hebt een update nodig:?

Bijdrager
    strigoi
    ”kolko”

Haha, valt inderdaad nog wel me qua leeftijd. Warcraft 3, een spel wat ik ook nog regelmatig speel, is dan toch wat ouder te noemen. Maar het spel speelt zelf speelt zich toch af in het verleden, althans voor mij dan:)

”KingAchille”

Kan hij wel “vlot” draaien op het scherm van je MacBook Pro zelf?
    Mvg,

Ja erg soepel zelfs, ik gok toch 40+ FPS gezien ik andere spellen in Bootcamp draai (en soms FRAPS) aan heb staan.

@ RPGboy; Upgrade in de zin van? Mijn Macbook Pro is 1 jaar oud en heeft 4GB ram + 7200 RPM HD (het is de 2.4 Merom versie met 8600M 256MB GeForce kaart) 8)

Btw ik heb het spel afgegooid, ben alleen zo briljant geweest de disk niet mee naar mn ouders (waar ik nu dus ben) mee te nemen dus een reinstall kan pas op maandag.

Bijdrager
    Xserve

Age of Empires 3 is zeker geen verleden, het spel kwam pas in 2007 uit voor Mac (2005 voor PC) en geen enkele computer bij mij thuis kan het draaien:?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.