4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Age of Empires 3 fullscreen (2 schermen)

Ik heb sinds kort Age of Empires 3 aangeschaft, maar wanneer ik speel worden mijn 2 schermen zwart en ik kan enkel op 1 scherm spelen.

Is het misschien mogelijk om te kiezen op welk scherm je kan spelen?
    Zodat je op het andere nog iets anders kan doen?

Het gaat hier om een macbook pro + extern scherm

Bijdrager
    Nikita

Ik neem aan dat ‘ie het hoofdscherm neemt. Welk scherm dat is, kan je instellen bij Systeemvoorkeuren > Beeldschermen. Bij mijn weten ‘pikt’ een programma overigens het tweede scherm er gewoon bij. Front Row heeft dat ook; QuickTime dan weer niet. Beetje afhankelijk per programma, denk ik…

Inactief
    Anoniem

Hij doet eigenlijk juist hetzelfde als bij Front Row, hij gebruikt het hoofdscherm, maar het andere wordt gewoon zwart.

Nu wil ik wel dat hij het hoofdscherm gebruikt, maar op het andere zou ik graag nog kunnen werken.

Bijdrager
    Calimzo

Ik heb dit probleem (zover het een probleem is te noemen) ook, het probleem is namelijk dat mac het aanziet als een extensie van het bureablad en je kan daarnaast alleen sync… ik vroeg me eerder af.. hoe kan ik van bureablad switchen terwijl ik in het spel zit (expose) want mijn standaard cmmd werkt niet… ik werk ook met een mbpro en extern beeld :innocent:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.