3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Marius1976

Afteling iMovie '11 max 9.8 seconden? Hoe langer maken?

Volgens mij zit er een BUG in iMovie ’11.

Ik wil een aftiteling maken, en ik gebruik daarvoor het effect Titel Rol.

Ik heb een filmpje gemaakt met 1 van mijn schoolklassen en alle namen van die kids staan op de titelrol. Maar… in iMovie ’11 kan de titelrol MAXIMAAL 9.8 seconden zijn, want zodra je een hogere waarde invoert springt ie plotseling naar 10 minuten(!). Ik wil het gewoon in max. 20 seconden laten zien. 9.8 seconden is te snel, dan vliegt het als een dolle over het scherm.

Iemand raad?

Ik heb wel zitten zoeken maar dat gaf alleen resultaten uit 2005, of andere heel oude versies van iMovie.

Thanks
    Marius

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is i.d.d. erg irritant. En ik heb er nog geen goede work-a-round voor gevonden.

Het enige wat je kan doen (wat ik kan verzinnen i.i.g.) is om die titels in een aantal delen te splitsen.

En dan dus gewoon twee keer 9.8 seconden gebruiken.

Bijdrager
    Marius1976

Toen ik op ‘verzenden’ klikte bedacht ik me nog 1 ding, en dat werkt ook goed.

Zodra iMovie er plotseling 10 minuten van maakt, ga je in de projectmanager eerst met het blauwe ‘duur’ balkje dit 10 minuten geval verkorten tot een duur van ca. 25 seconden (of wat voor lengte dan ook gewenst is). Zodra je het gevoel hebt: nu is het goed. Dan knip je de rest van het ongebruikte deel (zo’n 9,5 minuut) af, en dat wis je.

Dat werkt hier iig!

onhandig, maar toch handiger dan verschillende stukjes. Ik hoop dat dat bij jou ook werkt Karel Willem.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.