5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    SanderApple

Afstudeerstage bij Apple

Hoi allemaal!

Over iets minder dan een jaar kan ik beginnen met afstuderen aan mijn HBO opleiding International Business & Management (hoera). Nu, en ik weet dat het ontzettend hoog gegrepen is, lijkt het me geweldig om dit bij Apple te doen. Om deze droom te realiseren, begin ik alvast met zoveel mogelijk lijntjes uitgooien richting Apple en een aantal andere bedrijven die in dat rijtje thuis horen.

Op diverse fora heb ik al vernomen dat Apple stagiairs aanneemt voor software engineering, maar ik ben nog niets tegengekomen (op fora en/of apple.com/jobs) dat wijst op een (afstudeer)stage bij Apple die zich richt op managementtaken (zoals marketing, finance, supply chain, operations), waar mijn scriptie zich op zal richten.

Mochten jullie iemand kennen die stage heeft gelopen, werkt of gewerkt heeft bij Apple: laat het me weten, echt alle hulp is welkom!

Ik weet dat velen van jullie denken “Pff, de zoveelste die bij Apple aan de slag wil, geloof je nou echt dat dat je lukt?”, but those who are crazy enough they can think they can change the world, are the ones who do;)

SanderApple

Moderator
    Pete.Z

Direct contact opnemen, en blijven opnemen, met Apple zelf.

Bijdrager
    juwlez

Wellicht kan ik tzt wat voor je betekenen bij de concurrent. A-aktasa@microsoft.com

Moderator
    Raymon Mens

Ik kan eens bij ons PR-contact binnen Apple vragen of ze hier überhaupt aan doen en of hij er iets van weet. Niet de juiste afdeling, maar misschien levert het wat op. Heb je een DM gestuurd.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.