9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Fireman

afstandsbediening voor powerbook G4

Bestaat er de mogelijkheid om een afstand bediening te gebruiken met een powerbook G4 waarop ik iTunes gebruik voor muziek?

Ik heb mijn powerbook niet in mijn hotspot staan ( mijn zitplaats waar ik muziek luister ). Maar op de (grote) eettafel. Als ik een CD selecteer ( of mijn gehele muziek bibliotheek ) en helemaal wil luisteren en ik wil skippen dan wil ik niet op staan maar met een AB skippen. Bestaat die mogelijkheid? Ik weet dat er wel een AB voor de Ipod is. Is die ook voor de powerbook of anders apparaat te gebruiken?

Zoja, welke? ( linkje… )

Bijdrager
    Xigh

Er bestaan 3d party ir, bluetooth en geloof ook wel wi-fi remotes. Verder zou je eens kunnen kijken naar Salling Clicker.

Bijdrager
    Rupert Nicolson

Als je een bluetooth telefoon hebt, zou je Salling Clicker (http://www.macupdate.com/info.php/id/11007) kunnen proberen. Werkte bij mijn PB G4 perfect als je maar binnen het bereik van je bluetooth bleef.

Bijdrager
    Fireman

Dus die apple remote is niet te gebruiken. Ik las een ander topic hier op het forum maar dat was een beetje vaag.

Soms wordt de remote meegeleverd. Maar dat is blijkbaar een andere dan die bekende remote ( van 19,- meen ik ) ?

Bijdrager
    dintel
    ”Fireman”

Dus die apple remote is niet te gebruiken. Ik las een ander topic hier op het forum maar dat was een beetje vaag.

Soms wordt de remote meegeleverd. Maar dat is blijkbaar een andere dan die bekende remote ( van 19,- meen ik ) ?

De powerbook had toen nog geen ondersteuning voor de Apple Remote

Bijdrager
    1984

Squeezebox Duet :sealed:

Bijdrager
    dintel
    ”1984″

Dat is wel een erg dure remote

Bijdrager
    Fireman
    ”1984″

Ik heb de SB3 en de duet juist gehad. Had elke keer slechte of geen verbinding. Nu heb ik ( op het af en toe aan en uit schakelen van mijn router ) continue goede verbinding en in iTunes kan ik alles 10 x zo snel zoeken, vinden en afspelen. Overigens ik heb dus een airport express er bij.

Wil niet zeggen dat die duet of SB3 verkeerd is. Is een prima en zeer handig apparaat. Overzichtelijk en handig. Alleen ik ergerde me aan elke keer geen verbinding met het netwerk.

Dat met die telefoon ga ik eens proberen. Maar er staat shareware bij, maar ook dat het iets van 23,95 kost. Hoe zit dat?

Bijdrager
    macker

Bij de niet betaalde versie moet je om de 30 acties op de computer op “ok” drukken.

Het is wel een super programma. Je krijgt een soort iPod interface op je telefoon.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.