3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Johnyw

afstandsbediening apple tv en Imac

Het is weer zaterdag en de ellende begint weer. De kinderen zijn bij me in het weekend en die willen met Apple tv naar verschillende zaken kijken. Il zit iondertussen op mijn Imac te werken en moet eigenlijk om de haverklap ( iedere keer zij de aplle afstandsbediening gebruiken) Itus terug uitzetten, want dit word geactiveerd door hun handelingen !
    Ik heb het er hier reeds eerder over gehad, maar blijkbaar is dit topic verwijderd????

Ik weet nog wel dat ik een bepaalde instelling moest nazien (weet niet meer welke) maar ik herrinner me nog dat die goed stond, en toch had dit geen invloed op de apple remote ivm mijn Imac >

Wat iemand de opmerking ontlokte : “vreemde Imac heb jij” ? Nu, die ziet er binnen en buiten precies hetzelfd uit dan alle anderde….

Bijdrager
    IGBA

In dat andere topic werd ook hiernaar verwezen:

[Opgelost] MacBook reageert op afstandsbediening terwijl ontvanger uitstaat

Ooit Remote Buddy geïnstalleerd?

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar geleden door  IGBA.

Bijdrager
    GoeieDag
    Johnyw op 28 oktober 2017

Ik heb het er hier reeds eerder over gehad, maar blijkbaar is dit topic verwijderd????

Het draadje is nochtans gewoon onder je naam/profiel te vinden; dat jij denkt dat het draadje verwijderd is, is nu weer zo’n vreemde kronkel van jou…

Apple TV afstandsbediening bestuurd iMac

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar geleden door  GoeieDag.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.