5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    junoburger

Afspraak in iCal (hosted Exchange) gaat automatisch op 'nieuwe activiteit'

Ik gebruik iCal om mijn afspraken te maken. Mijn calendar draait op een hosted exchange account en dat ging lange tijd prima. Nu heb ik sinds kort iets raars. Wanneer ik een afspraak maak en alle details invul en die afspraak bewaar, maakt iCal daar een minuut later een ‘nieuwe activiteit van die helemaal leeg is. Ondanks dat ik tijden voor die afspraak heb ingevuld staat die nieuwe afspraak op ‘hele dag’ . Irritant want ik kan verder ook niet meer achterhalen wat de details van die afspraak waren.

Ik heb al wat fora beken en een van de dingen die werd voorgesteld om te veranderen is om de ‘vernieuw agenda’s’ in iCal voorkeuren langer te zetten. Dat heb ik gedaan maar het euvel blijft. Heeft iemand een idee?

Thanks!

Bijdrager
    michel_mac

Misschien eens vragen aan je systeembeheerder of er op Exchange updates zijn geïnstalleerd
    Of probeer je agenda eens opnieuw te koppelen ?
    Succes er mee

Bijdrager
    samantha

hallo,

Ik kan je niet verder helpen, maar ben wel heel benieuwd of je hier van iemand het antwoord gaat krijgen. Want … misschien al fijn om te weten …. ik heb net hetzelfde aan de hand!! Zeer ergerlijk als je aan mensen moet gaan vragen ‘zou het kunnen dat ik met jou een afspraak heb op 2 februari???’ Ik lees dus mee!

Bijdrager
    Makmac

Ik ondervind dezelfde problemen. Is hier al een oplossing voor?

Bijdrager
    Jacarrino

Ik heb hetzelfde probleem (bijna twee jaar later). Is jouw probleem inmiddels al opgelost?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.