4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    uwatec

Afspelen in iTunes stopt vanzelf

ik heb gezocht in het forum maar nog geen vergelijkbaar onderwerp gevonden.

op mijn pc worden als ik itunes op afspelen zet alleen gemarkeerde nummers afgespeeld. als deze in een playlist niet voorhanden zijn stopt het afspelen vanzelf.

dit ligt vast aan de instellingen, alleen kan ik niet vinden waar.

iemand enig idee?

b.v.d.

Bijdrager
    Leander
    ”uwatec”

…op mijn pc worden als ik itunes op afspelen zet alleen gemarkeerde nummers afgespeeld. als deze in een playlist niet voorhanden zijn stopt het afspelen vanzelf.

Bedoel je met gemarkeerd dat deze in de kolom ‘Naam’ aangevinkt zijn? Dan is dat toch logisch, door het aanvinken doen de nummers mee. Bij afvinken worden nummers buitengesloten.
    Of bedoel je wat anders?

Bijdrager
    uwatec

dat bedoel ik idd
    maar aanvinken betekent in mijn optiek synchroniseren naar de ipod
    maar itunes is zonder ipod te gebruiken zoals we allemaal weten, maar het werkt dus zo dat als een nummer niet op mn ipod staat hij door itunes tijdens het afspelen genegeerd wordt. hoe stel ik itunes nou zo in dat dat het geval niet meer is.

als ik itunes op shuffle zet wil ik dat hij alle nummers schuffelt, niet alleen die ik toevallig ook naar mn ipod gesynchroniseert heb snap je?

Bijdrager
    Leander

Ah, nu begrijp ik je.

Ik gebruik het af/aanvinken helemaal niet, al mijn nummers zijn aangevinkt. Met behulp van slimme- en gewone afspeellijsten bepaal ik wat er wel en niet op mijn iPod komt te staan. Dat is veel makkelijker dan zitten ‘pielen’ met de vinkjes. Op de Mac kan je in één keer alle vinkjes in je bibliotheek aan/afvinken door met de commandtoets in gedrukt op een vinkje te klikken. Jij hebt een pc, daarmee zou dat ook moeten kunnen. Probeer maar eens met de alt-toets.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.